Vraag

Slimme meter

  • 4 februari 2019
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Badge +2
Vanaf februari zie ik geen dagelijks gebruik meer terug ondanks de slimme meter.
deze heb ik ingesteld op elk kwartier uitlezen.

kunt u dat voor mij nakijken en ook oplossen?

4 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @JanMeijers,

Inmiddels is je verbruik weer gewoon inzichtelijk!
Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag.

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @AdrideRuijter,

Ik zag inderdaad dat je gereageerd had op de andere post. In die post heb ik een inhoudelijke reactie gegeven.

Groet,
Simon
Badge +1
Bij mij ook vanaf 28 januari 2018 geen verbruiksgegevens meer


Ik heb gisteren ook een vraag daarover bij jullie neergelegd om een oplossing.

onder Mijn Energie en Apps


groet Adri
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Jan,

Dankjewel voor je bericht!
Inderdaad vreemd dat het verbruik niet meer binnenkomt.
Ik zie zo direct niet wat hier de oorzaak van is. Ik zet je vraag door naar de IT-afdeling, zodat zij het kunnen uitzoeken.

Ik hoop snel meer informatie voor je te hebben!

Groet, Joost

Reageer