Beantwoord

Slimme meter meterstanden & berichtgeving.

• 26 november 2018
  • 2 reacties
  • 122 keer bekeken

Sinds 23 augustus 2018 is er een slimme meter geplaatst door Stedin. Tot op heden heb ik geen enkel bericht ontvangen vanuit Qurrent mbt de meterstanden/verbruik.
Ook de app van Qurrent geeft geen data weer.
Hoe kan dit, en kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 november 2018, 10:29

Hoi @Verhagen.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik heb gelijk in het meetregister gekeken en zie dat er inderdaad sinds 23 augustus 2018 een slimme meter bij jou is geplaatst.
Deze geeft ook standen door maar doet dit slechts één keer per maand omdat de uitleesfrequentie van je slimme meter momenteel op maandelijks uitlezen staat.
Je kan deze uitleesfrequentie ook aanpassen naar dagelijks uitlezen of uitlezing per kwartier. Je ontvangt dan elke dag gegevens van je energieverbruik die terug te zien zijn in de energiegrafieken van Mijn Energie. Je kunt de uitleesfrequentie van je slimme meter aanpassen in Mijn Energie of je kunt het één van ons moderators laten doen door te reageren op dit bericht met jouw voorkeur voor uitlezing.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Verhagen.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik heb gelijk in het meetregister gekeken en zie dat er inderdaad sinds 23 augustus 2018 een slimme meter bij jou is geplaatst.
Deze geeft ook standen door maar doet dit slechts één keer per maand omdat de uitleesfrequentie van je slimme meter momenteel op maandelijks uitlezen staat.
Je kan deze uitleesfrequentie ook aanpassen naar dagelijks uitlezen of uitlezing per kwartier. Je ontvangt dan elke dag gegevens van je energieverbruik die terug te zien zijn in de energiegrafieken van Mijn Energie. Je kunt de uitleesfrequentie van je slimme meter aanpassen in Mijn Energie of je kunt het één van ons moderators laten doen door te reageren op dit bericht met jouw voorkeur voor uitlezing.

Groeten,
Julian
Dank je wel Julian,
ik heb zojuist de uitleesfrequentie zelf aangepast naar uitlezen per kwartier.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen