Vraag

Slimme stroommeter, geen slimme gasmeter:hoe meterstand gas invullen?

• 17 maart 2019
  • 6 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik heb een slimme stroommeter gekregen ,maar geen slimme gasmeter.
Mijn stroomverbruik wordt elke dag automatisch zichtbaar in mijn account. Ik kan helaas handmatig geen stand van mijn gasmeter invullen.

6 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Heino,

Als het goed is kun je onder 'meterstanden' je eigen standen invoeren, klopt dat?
Zo niet, zou je daar een screenshot van willen sturen?

Groet, Joost

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Heino,

Het invoeren zou mogelijk moeten zijn wanneer je op 'kies periode' klikt. Dan moet de periode kiezen waarop je geen verbruik heb gehad.
Het staat in dit topic goed uitgelegd met screenshots. Als het hierna nog steeds niet lukt dan hoor ik het graag.

Groet, Simon
Simon, dank voor je snelle antwoord.
ik heb de aangegeven topic al eerder gelezen,maar in mijn geval krijg ik geen optie:
vul hier de meterstanden in (zie screenshot) Volgens mij heeft te maken met het feit dat ik 1 slimme meter (stroom) heb en niet 2 (stroom en gas)

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Heino,

Dank voor de screenshot. Ik heb het probleem doorgezet naar onze IT. Wanneer ik een update heb dan koppel ik dit terug!

Groet, Simon
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Heino,

Ik heb terugkoppeling gekregen en helaas is dit slecht nieuws. Het systeem maakt het niet mogelijk om twee soorten meters aan de online omgeving te koppelen. Doordat dit niet gekoppeld kan worden kan het gasverbruik niet ingevoerd worden. Daarom is dit niet mogelijk bij jou. Ik moet je dus helaas teleurstellen.

Groet, Simon

Reageer