Vraag

verbruik en meterstanden niet zichtbaar

  • 27 december 2018
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Ik heb al meer dan een jaar een slimme meter, maar tot nu toch nog geen voordeel van gehad. Ik kan nooit mijn meterstanden aflezen of mijn (gemiddelde) verbruik inzien op mijn qurrent, en ik blijf een melding krijgen zoiets als 'we konden geen gegevens uitlezen van de slimme meter'. Mijn slimme meter instellingen staan op 'elk kwartier aflezen', dus daar kan het niet aan liggen. Ik weet zeker dat jullie wel gegevens uit kunnen lezen van mij, aangezien ik mijn jaarafrekening al gehad heb en zelf heb ik geen meterstanden doorgegeven. Ik heb hier al eerder over gemaild, maar geen oplossing. Ik wil graag mijn energie gegevens in kunnen zien op mijn qurrent. Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @Chantal,

Heb je de frequentie van je slimme meter recentelijk pas aangepast? De informatie wordt namelijk pas met 2-4 dagen vertraging ingeladen. Dus wellicht moet je nog even geduld hebben. Ik heb het ook opnieuw ingesteld dus als je in het nieuwe jaar nog geen verbruik zie, hoor ik het graag dan is er meer aan de hand.

Groet,

Fokke

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen