Beantwoord

Verkeerd verbruik doordat computersysteem na meterstand 99999 start met 0

• 27 november 2017
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Al meerdere keren heb ik melding gemaakt over het feit dat wanneer de meter door zijn eind stand gaat (bijvoorbeeld 99999) en opnieuw start met de stand 0 je een enorm negatief getal krijg waardoor je een complete foutieve waarde krijg. Is hier zou echt niet aan te veranderen !!!!
Tevens heb ik al meerdere keren aangegeven dat ik vanaf 18-08-2017 voor 90% zelf mijn elektrische stroom opwerkt door middel van zonnepanelen, ook hier van nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik vraag mij af of de topics wel morden gelezen door de klantenservice.??
Met vriendelijke groeten
Theo de Goeij
Klantnummer 147874
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 30 november 2017, 14:06

Hallo Theo de Goeij,

Bedankt voor je bericht.
De topics worden zeker gelezen door de klantenservice!
In je vorige topic hebben we hier al over gesproken.

Mijn Energie snapt op dit moment nog niet wat er gaande is wanneer een meter opnieuw begint met tellen of wanneer er een meterwissel plaatsvindt.
In het volgende topic spreken we over de nieuwe Mijn Energie en App en geven we sneakpeaks:
Denk mee over een nieuwe Mijn Energie & app! - Sneak Preview
Wat fijn dat je energie opwekt door middel van zonnepanelen. Dat je zonnepanelen hebt is bij ons al bekend, maar een termijnbedrag wordt hier niet automatisch op aangepast. Kan ik je hier verder mee helpen? Heb je een bedrag in gedachte?

Groet, Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Theo de Goeij,

Bedankt voor je bericht.
De topics worden zeker gelezen door de klantenservice!
In je vorige topic hebben we hier al over gesproken.

Mijn Energie snapt op dit moment nog niet wat er gaande is wanneer een meter opnieuw begint met tellen of wanneer er een meterwissel plaatsvindt.
In het volgende topic spreken we over de nieuwe Mijn Energie en App en geven we sneakpeaks:
Denk mee over een nieuwe Mijn Energie & app! - Sneak Preview
Wat fijn dat je energie opwekt door middel van zonnepanelen. Dat je zonnepanelen hebt is bij ons al bekend, maar een termijnbedrag wordt hier niet automatisch op aangepast. Kan ik je hier verder mee helpen? Heb je een bedrag in gedachte?

Groet, Nina
Vreemd dat het bij jullie bekend is dat ik vanaf 18-08-2017 zonnepanelen heb, het aanbod dat ik van jullie heb mogen ontvangen voor komende 3 jaar levering gaat er van uit dat ik er geen had. Het termijn bedrag had ik zelf al aangepast.
Groet, Theo
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Theo,

Goed dat je het zelf hebt aangepast!

Het klopt dat ons systeem bij een contractaanbod niet automatisch herkent. Het termijnbedrag kunnen wij echter altijd aanpassen. Wij horen het graag als we je nog ergens bij kunnen helpen.

Groet,
Tomer

Reageer