Beantwoord

Waar kan ik de opwek van mijn zonnepanelen terugzien?

Hallo,

Ik kan in de mijn energie omgeving nergens terug vinden wat mijn zonnepanelen hebben terug geleverd. Als ik kijk bij mijn verbruik, staat er vemeld opgewerkt: 0,00. Hoe kan ik mijn teruglevering bekijken?

Vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 21 januari 2019, 11:30

Hoi @Jwee.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Het los monitoren van je opwek in de energiegrafieken van Mijn Energie is niet mogelijk. Teruglevering (=die hoeveelheid stroom die je wel opwekt maar niet zelf verbruikt en dus terug levert aan het stroomnet) zie je wel terug in de energiegrafieken als negatief verbruik. Voor het monitoren van je opwek hebben de installateurs van je zonnepanelen vaak een applicatie die zij adviseren. Als dit bij jou niet het geval is geweest, zou je kunnen kijken bij één van deze energieverbruiksmanagers die ook je opwek kunnen monitoren.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Jwee.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Het los monitoren van je opwek in de energiegrafieken van Mijn Energie is niet mogelijk. Teruglevering (=die hoeveelheid stroom die je wel opwekt maar niet zelf verbruikt en dus terug levert aan het stroomnet) zie je wel terug in de energiegrafieken als negatief verbruik. Voor het monitoren van je opwek hebben de installateurs van je zonnepanelen vaak een applicatie die zij adviseren. Als dit bij jou niet het geval is geweest, zou je kunnen kijken bij één van deze energieverbruiksmanagers die ook je opwek kunnen monitoren.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen