Waar zijn mijn meterstanden gebleven?

  • 3 september 2017
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

Ik ben zojuist overgestapt naar Nuon vanwege de slechte communicatie met Qurrent.
Mijn meterstanden zijn direct uit het systeem verdwenen.
Dat is bijzonder onhandig en het lijkt mij wel zo eerlijk daarmee te wachten tot alle financiën afgehandeld zijn.
Ik kom weer terug als jullie je zaken op orde hebben.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo RrrGgg,

Wat jammer om te lezen dat je weer wil overstappen naar Nuon. Qurrent levert momenteel nog je energie, dus dit is zeker niet waarom er nu geen meterstanden meer zichtbaar zijn.
De meterstanden die jij zelf hebt doorgegeven in Mijn Energie zijn bij ons nog zichtbaar en dus niet weggehaald.
Zie je geen data meer in Mijn Energie of in de App? Zou je een screenshot willen sturen?
Ik hoor graag van je.

Groetjes, Nina

Reageer