Beantwoord

Waardoor zie ik geen meterstanden meer?

• 20 november 2018
  • 13 reacties
  • 252 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +3
goedendag,

er zijn bij mij meerdere dingen verandert...
1) ik heb (weer) een nieuwe slimme meter omdat mijn aansluiting is verzwaard
2) ik heb de qbox afgekoppeld (die mogen jullie dus ook gelijk uit het systeem halen)
3) ik heb een volledig electrische CV geinstalleerd

wat kan de oorzaak zijn dat ik geen meterstanden meer zie vanaf 5 november?
waarschijnlijk de nieuwe meter.. zo ja willen jullie die dan zo snel mogelijk activeren/in het systeem zetten voor mij?

alvast bedank

rijkjan
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 21 november 2018, 14:09

Hi @rijkjan,

Dankjewel voor je bericht.
Ik heb je account nagekeken en ik zie dat je verbruik in de energiegrafiek wel gewoon zichtbaar is.
Tot afgelopen zondag is het verbruik bijgewerkt.

Is dat bij jou ook zichtbaar? Of gaat het alleen om het meterstandenoverzicht?
Als een van beide nog niet is bijgewerkt, zou je daar een screenshot van kunnen maken? Dan gaan we het voor je nakijken.

Groet, Joost
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hi @rijkjan,

Dankjewel voor je bericht.
Ik heb je account nagekeken en ik zie dat je verbruik in de energiegrafiek wel gewoon zichtbaar is.
Tot afgelopen zondag is het verbruik bijgewerkt.

Is dat bij jou ook zichtbaar? Of gaat het alleen om het meterstandenoverzicht?
Als een van beide nog niet is bijgewerkt, zou je daar een screenshot van kunnen maken? Dan gaan we het voor je nakijken.

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +3
Hoi Joost,

het was een deel mijn eigen fout.. ik had even verder moeten kijken.. ik keek allen bij de dagcurves.. die stonden er btw ook niet in.. maar nu dus wel.. de weekcurves had ik dus niet naar gekeken..
alles werkt nu.. alleen met drie a vier dagen vertraging.. dit zou 1 dag moeten zijn volgens jullie eigen site....dit is voor de app..

nu nog voor de website. daar loopt het tot 5 november..en het maakt niet uit of ik per week maand of jaar kies.. ze lopen allemaal tot 5 nov.. en niet verder...

groet rijkjan

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @rijkjan,

Dankjewel voor je screenshot!
Ik krijg toevallig net terugkoppeling van een collega van de IT-afdeling dat je meterstandenoverzicht weer goed zou moeten staan.

Ik hoor graag van je of het inderdaad weer goed werkt!

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +3
hallo @Joost van Qurrent ,

nee dus... 😂
Reputatie 2
Badge +9
Oei, helaas.
Ziet het overzicht er hetzelfde uit nog als je screenshot?
Reputatie 1
Badge +3
zie de tijd... het is een andere foto 😋

Reputatie 2
Badge +9
Dankjewel! Ik stuur je screenshot door.

Ik hoop dat ik snel meer informatie heb:)

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +3
nu zie ik alles 😃
Reputatie 1
Badge +3
Hoi Joost,

het was een deel mijn eigen fout.. ik had even verder moeten kijken.. ik keek allen bij de dagcurves.. die stonden er btw ook niet in.. maar nu dus wel.. de weekcurves had ik dus niet naar gekeken..
alles werkt nu.. alleen met drie a vier dagen vertraging.. dit zou 1 dag moeten zijn volgens jullie eigen site....dit is voor de app..

nu nog voor de website. daar loopt het tot 5 november..en het maakt niet uit of ik per week maand of jaar kies.. ze lopen allemaal tot 5 nov.. en niet verder...

groet rijkjan

Kijk dat lijstje wil ik nou ook hebben. ik ben er nog maar 2 jaar mee bezig en qurrent krijgt het niet voor elkaar bij mij.
😠
Reputatie 1
Badge +3
@MoniqueFasel

dat is balen.. enig idee waar het fout loopt? of lukt het helemaal niet? heb je een slimme meter? of geef je alles handmatig in? misschien moet qurrent alles een keer helemaal resetten?

succes er verder mee ...

groet rijkjan
Reputatie 1
Badge +3
@MoniqueFasel

dat is balen.. enig idee waar het fout loopt? of lukt het helemaal niet? heb je een slimme meter? of geef je alles handmatig in? misschien moet qurrent alles een keer helemaal resetten?

succes er verder mee ...

groet rijkjan

het is mis gegaan toen ik een slimme meter kreeg.
Ik zie wel de grafiek maar ik wil graag de data, dat kunnen ze al 2 jaar niet repareren.
Reputatie 1
Badge +3
@MoniqueFasel
dat is idd jammer..
@Joost van Qurrent
lees jij je priveberichten wel eens? 😉

rijkjan
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @rijkjan,

Ik heb een week niet op de community gezeten, dus ik ga er direct even naar kijken. Ik zal je via een privebericht antwoorden!
Wat betreft jouw situatie @MoniqueFasel, ik zie dat Julian hierover met jou in contact is.

Groet, Joost

Reageer