Beantwoord

Waarom heb ik geen Verbruiks-en kostenoverzicht ontvangen in januari?

  • 11 februari 2018
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Sinds 29 november j.l. heb ik van jullie geen verbruiks-en kostenoverzicht ontvangen, wat ik toch 2-maandelijks toegestuurd zou moeten krijgen.
mijn laatste overzicht betreft de periode 1 september-1november 2017.
graag zou ik dus, zo spoedig mogelijk, het volgende overzicht van u ontvangen.
met vr groet
K. Beekhuis
Klantnr.: 177749
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 15 februari 2018, 11:05

Hallo K. Beekhuis,

Ik zie inderdaad dat je geen Verbruiks- en kostenoverzicht hebt ontvangen. Erg vreemd, want de meterstanden zijn wel uitgelezen.
Ik kan het overzicht niet alsnog versturen, maar ik heb je een mail gestuurd met daarin de meterstanden van 1 november 2017 en 1 januari 2018.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo K. Beekhuis,

Ik zie inderdaad dat je geen Verbruiks- en kostenoverzicht hebt ontvangen. Erg vreemd, want de meterstanden zijn wel uitgelezen.
Ik kan het overzicht niet alsnog versturen, maar ik heb je een mail gestuurd met daarin de meterstanden van 1 november 2017 en 1 januari 2018.

Groet,
Tessa

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen