Beantwoord

Waarom heb ik geen Verbruiks-en kostenoverzicht ontvangen in januari?

  • 11 februari 2018
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Sinds 29 november j.l. heb ik van jullie geen verbruiks-en kostenoverzicht ontvangen, wat ik toch 2-maandelijks toegestuurd zou moeten krijgen.
mijn laatste overzicht betreft de periode 1 september-1november 2017.
graag zou ik dus, zo spoedig mogelijk, het volgende overzicht van u ontvangen.
met vr groet
K. Beekhuis
Klantnr.: 177749
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 15 februari 2018, 11:05

Hallo K. Beekhuis,

Ik zie inderdaad dat je geen Verbruiks- en kostenoverzicht hebt ontvangen. Erg vreemd, want de meterstanden zijn wel uitgelezen.
Ik kan het overzicht niet alsnog versturen, maar ik heb je een mail gestuurd met daarin de meterstanden van 1 november 2017 en 1 januari 2018.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo K. Beekhuis,

Ik zie inderdaad dat je geen Verbruiks- en kostenoverzicht hebt ontvangen. Erg vreemd, want de meterstanden zijn wel uitgelezen.
Ik kan het overzicht niet alsnog versturen, maar ik heb je een mail gestuurd met daarin de meterstanden van 1 november 2017 en 1 januari 2018.

Groet,
Tessa

Reageer