Vraag

Waarom kan ik geen meterstanden doorvoeren?

waarom kan ik geen meterstanden invoeren, en de verbruiksgegeven zijn ineens veel hoger.
moet eerlijk zeggen dat ik zowel de website als de app behoorlijk onbetrouwbaar vind worden.

5 reacties

Badge +5
Hoi JanGeldeman,

Welkom op de Qurrent Community en bedankt voor je bericht. Wij hebben afgelopen week een update gehad van de verbruiksdata. Op het volgende topic van de community staat meer informatie https://community.qurrent.nl/mijn-energie-en-app-42/let-op-grafieken-in-mijn-energie-wijzigen-op-13-9-2018-4011. Om terug te komen op je vraag, ik zie dat je over een Qbox beschikt. Wat is de reden dat je meterstanden zelf zou willen toevoegen? Ik zie dat de Qbox enkel opwek toont in de grafiek en geen verbruik. Ik heb reeds een reset uitgevoerd en hoop daarmee dat de Qbox weer verbruik en opwek gaat tonen. Is er verder nog iets gewijzigd in de situatie in de meterkast? Dit kan ook verklaren waarom de Qbox niet naar behoren werkt.

Ik hoor het graag!

Groet,
Serena
ik mag graag de meterstanden zelf invoeren en in de gaten houden .
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Jan,

Zou je een screenshot willen sturen van de foutmelding?
Dan zet ik of een andere moderator die door naar onze IT-afdeling.

Groet, Joost
Hallo ,

Ik krijg geen foutmelding in het scherm , maar voordien stond er achter het gas een uitroepteken en als je daar op klikte kon je de meterstand invoeren en dat kan niet meer.

en ook verbruik wat in beeld kwam is nu veel hoger , wat ik ook niet kan plaatsen, want op 21 aug jl stond hij weer op nul. ik mag graag de meterstanden bij houden omdat de sensor op de meter niet goed blijft zitten,
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JanGeldeman,

bedankt voor je reactie.

Zou je in dit geval alsnog een screenshot kunnen sturen van waar je nu niet meer de gasstand door kan geven en van waar je het verbruik ziet wat nu vele malen hoger is?
Als je sensor trouwens niet goed meer blijft zitten kunnen wij een nieuwe set plakstickers naar je versturen? Of zijn de plakstickers het probleem niet?

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen