Vraag

Waarom kan ik mijn gasverbruik niet inzien op maand- en weekniveau in de energiegrafieken van Mijn Energie?

Beste Qurrent,

In mijnenergie overzicht kan ik alleen de elektriciteitsstanden zien per dag van het afgelopen jaar. Als ik een andere periode wil kiezen of naar het tabblad gas wil gaan gebeurt er niets. Is hier iets aan te doen? Ik heb gedurende het jaar een slimme meter gekregen dus wil graag zien wat de eindstand qua gas van mijn oude meter was.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @melkmeisje.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Vervelend dat de energiegrafieken voor gas niet de juiste weergave lijkt te geven bij je. Ik heb even in je energiegrafieken gekeken maar daar kan ik ook op week- en maandniveau je gasverbruik inzien (zie screenshot).

Zou je een screenshot kunnen sturen van wat je nu te zien krijgt als je deze perioden van je gasverbruik selecteert? Dan ga ik hiermee naar onze IT-afdeling.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen