Vraag

Waarom kan ik mijn gegevens niet meer terugvinden in Mijn Energie?

  • 14 december 2018
  • 7 reacties
  • 129 keer bekeken

ik kan mijn gebruikersgegevens niet ophalen is er een fout in het sisteem

7 reacties

Badge
Hier het zelfde... geen energie gebruik gegevens meer.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @AdvanderLinden.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Momenteel kampen we in Mijn Energie met een storing waardoor veel data in Mijn Energie niet inzichtelijk is.
Onze IT-afdeling is druk bezig om deze storing te verhelpen maar het is nog niet duidelijk wanneer dit opgelost zal zijn.

@ChrisL, ook bedankt voor je bericht. Zie je momenteel helemaal geen gegevens in Mijn Energie of zie je alleen de verbruiksgegevens in de energiegrafieken niet meer?

Groeten,
Julian
Badge
Ik zie geen meterstanden en geen grafiek.
Reputatie 3
Badge +9
Wanneer heb je aangegeven dat de slimme meter elk kwartier uitgelezen moet worden?

Groeten,
Julian
Badge
Afgelopen Zaterdag heb ik hem van elke dag op elk kwartier gezet. Maar alle data uit het verleden zijn ook niet meer zichtbaar.

Groeten,

Chris
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @ChrisL,

Voor zover ik kan zien, is er geen data weggevallen. Zou je hiervan een screenshot kunnen sturen?

Verder kan het kloppen dat het even duurt voordat je verbruik per kwartier inzichtelijk is. Inmiddels zie ik dat dit werkt. Is dit voor jou ook zichtbaar?

Groet,
Tomer
Badge
Tomer,

Ik kan nu weer alles zien.. per kwartier zelfs vanaf 5 December. Prima!

Chris

Reageer