Beantwoord

Waarom komen mijn meterstanden niet door met mijn slimme meter?

• 28 juni 2017
  • 3 reacties
  • 225 keer bekeken

Enige weken geleden is bij mij een slimme meter geplaatst, de leverancier (Stedin) gaf toen aan dat de meterstanden naar jullie zouden worden doorgestuurd, ik zie deze echter nog niet in het overzicht. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 30 juni 2017, 09:31

Hoi RKwestro,

De melding dat je slimme meter dagelijks wordt uitgelezen is vandaag inderdaad bij ons binnengekomen.
Ik heb al je meterstanden nagekeken, maar deze meterstanden worden niet verwerkt waardoor je ze niet op Mijn Energie in kunt zien.
In dit topic kun je meer lezen over het probleem met het uitlezen van je slimme meter.
In jouw geval wordt de slimme meter wel dagelijks uitgelezen, maar in Mijn Energie blijf je het gemiddelde verbruik zien.
Zoals in het topic te lezen is, zijn we van deze bug op de hoogte en lossen we dit op!

Wil je graag op korte termijn meer inzicht in je verbruik? Dan kun je ook een Qbox bestellen.
Met deze energiemonitor krijg je live inzage in je verbruik en zie je dus elk moment van de dag op je App en Mijn Energie hoeveel je verbruikt.
De Qbox is gratis te bestellen waarbij je slechts een borg betaalt. Je kunt hier de Qbox bestellen.

Groeten van Vita
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi RKwestro,

De melding dat je slimme meter dagelijks wordt uitgelezen is vandaag inderdaad bij ons binnengekomen.
Ik heb al je meterstanden nagekeken, maar deze meterstanden worden niet verwerkt waardoor je ze niet op Mijn Energie in kunt zien.
In dit topic kun je meer lezen over het probleem met het uitlezen van je slimme meter.
In jouw geval wordt de slimme meter wel dagelijks uitgelezen, maar in Mijn Energie blijf je het gemiddelde verbruik zien.
Zoals in het topic te lezen is, zijn we van deze bug op de hoogte en lossen we dit op!

Wil je graag op korte termijn meer inzicht in je verbruik? Dan kun je ook een Qbox bestellen.
Met deze energiemonitor krijg je live inzage in je verbruik en zie je dus elk moment van de dag op je App en Mijn Energie hoeveel je verbruikt.
De Qbox is gratis te bestellen waarbij je slechts een borg betaalt. Je kunt hier de Qbox bestellen.

Groeten van Vita
Ik heb toestemming gegeven voor het uitlezen tijdens het plaatsen er stond toen ook duidelijk dat dat doorgegeven zou worden aan jullie. Ik zie alleen geen meterstanden meer ook niet mijn oude meterstanden. En mocht bij jullie de toestemming niet binnen zijn gekomen, waar kan ik dan toestemming geven?
Reputatie 2
Badge +8
Hoi RKwestro,

Dit is heel vreemd aangezien jouw meterstanden op dagelijks uitlezen staan.
De klant dient ten aller tijden toestemming te geven voor het dagelijks laten uitlezen van zijn/haar meterstanden.
Heb je dit toevallig bij ons aangevraagd of zelf ingediend?

Groeten van Giulia

Reageer