Vraag

Waarom komen mijn slimme meterstanden niet goed door?

  • 2 februari 2019
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Hallo...

Mijn meterstanden van de slimme meter komen niet door. Vorige week als aangepast naar de instelling elk kwartier, om zo de meterstanden door te krijgen in de app. De instelling van mijn slimme meter van enexis staan op std (standaard) dus uitlezen staat aan. Toch zie ik geen verbruik in mijn app als wel als op de site???

graag een antwoord wat ik nog moet doen.

aart jan.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @AjvanderMeijden.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat je momenteel geen energieverbruik terug ziet in de applicatie van Mijn Energie.
Ik heb je slimme meter op afstand gecontroleerd en deze lijkt niet in storing te zijn. Als ik in je energiegrafieken kijk zie ik van de maand januari ook energieverbruik terug:\




Mocht jij iets anders te zien krijgen in de energiegrafieken, stuur hier dan alsjeblieft een screenshot van, dan vraag ik onze IT-afdeling het probleem op te lossen.

Groeten,
Julian

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen