Beantwoord

Waarom krijg ik geen verbruiks- en kostenoverzichten meer?

geachte

Zins oktober krijg ik geen verbruikersmail meer van jullie.
Hoe zit dat of krijg ik die niet meer ik vond het wel handig heb je een maandelijks overzicht.

gr Hans
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 21 januari 2019, 16:38

Hoi @HansStolk.

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat er sinds 9 oktober 2018 geen maandelijks verbruiks- en kostenoverzicht meer is verstuurd. Bij nader onderzoek kwam ik erachter dat dit komt omdat de uitleesfrequentie van je slimme meter is aangepast naar 'uitlezing per kwartier'.
Omdat je in je vorige bericht aangeeft dat je het maandelijkse overzicht wel handig vond heb ik zojuist deze uitleesfrequentie weer aangepast naar 'maandelijkse uitlezing'.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @HansStolk.

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat er sinds 9 oktober 2018 geen maandelijks verbruiks- en kostenoverzicht meer is verstuurd. Bij nader onderzoek kwam ik erachter dat dit komt omdat de uitleesfrequentie van je slimme meter is aangepast naar 'uitlezing per kwartier'.
Omdat je in je vorige bericht aangeeft dat je het maandelijkse overzicht wel handig vond heb ik zojuist deze uitleesfrequentie weer aangepast naar 'maandelijkse uitlezing'.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen