Waarom sta ik lang in de telefonische wachtrij?

• 27 november 2017
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik sta al 1uur en 15 minuten in de wacht bij deze "service"
hoe lang gaat dit nog duren.😠

4 reacties

Hallo,

Ik probeer jullie vandaag al 3 keer te bereiken en telkens sta ik 25 minuten of langer in de wacht dat moet toch niet kunnen...
Ik wil alleen mijn meterstanden doorgeven omdat wij zijn verhuisd.
Zodat wij straks niet voor kosten komen te staan van de vorige bewoners.
En ik vraag me af waarom het contract pas in ingegaan op 1 januari?
Wij hebben namelijk vorige week vrijdag de 24e de akte van het huis ondertekend en dit is ook doorgegeven laatst aan de telefoon.

Met vriendelijke groet,
Renate van Zuijlen.
Ik kom er telefonisch niet door en heb een specifieke vraag. Kunnen jullie mij terugbellen?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo T.Donk en Renate,

Bedankt voor jullie berichten.
Het is momenteel ontzettend druk bij de klantenservice en ik vind het vervelend dat jullie allebei lang in de wacht hebben gestaan.

Renate, inmiddels is er een spoedaanmelding gestart, het contract is ingegaan en je hebt een meterstandverzoek ontvangen.

T.Donk, waar kan ik je verder mee helpen?

Groetjes, Nina
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Caroline,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Op de community is het mogelijk om elkaar verder te helpen en vragen te stellen.
Ik zal je zo direct terugbellen, maar mocht je later nog vragen hebben dan kun je deze altijd via de community stellen. Zo helpen wij elkaar.

Groet, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen