Beantwoord

Waarom staat er '0% opgewekt' bij zonnepanelen in de dashboard omgeving van Mijn Energie terwijl ik gewoon zonnepanelen heb?

• 25 november 2018
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

Op mijn dashboard staat een meter die mijn energieopbrengst van mijn zonnepanelen meet
Deze staat echter op 0% terwijl in mijn maandelijks overzicht dat wel is weergegeven. Hoe kan dat ?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 26 november 2018, 15:12

Hoi @JosFleskes.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

De teller in de dashboard omgeving van Mijn Energie bij Mijn zonnepanelen staat voor hoeveel zonnepanelen je hebt bij één van onze zonneparken. Dit gaat niet over je eigen zonnepanelen die je bij je huis hebt staan.
Mocht je meer informatie willen hebben over de opwek van je zonnepanelen dan zou je eens kunnen kijken naar de mobiele applicatie van Fritts.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JosFleskes.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

De teller in de dashboard omgeving van Mijn Energie bij Mijn zonnepanelen staat voor hoeveel zonnepanelen je hebt bij één van onze zonneparken. Dit gaat niet over je eigen zonnepanelen die je bij je huis hebt staan.
Mocht je meer informatie willen hebben over de opwek van je zonnepanelen dan zou je eens kunnen kijken naar de mobiele applicatie van Fritts.

Groeten,
Julian

Reageer