Beantwoord

Waarom wordt mijn slimme meter niet uitgelezen?

• 6 februari 2018
  • 5 reacties
  • 210 keer bekeken

Ruim 3 weken geleden nogmaals doorgegeven dagelijkse uitlezing elektronische (slimme) meter, was reeds bij plaatsing in juli 2017 aangegeven.
Tot op heden nog steeds geen reactie.
Vandaag op de meter bij uitlezing CL1 gekeken en er achter gekomen dat de laatste uitlezing om 03:40 uur op 20-12-2017 heeft plaatsgevonden.
Wat is hier aan de hand, graag e.e.a. met de nodige spoed in orde brengen.
mvg. J.Calkoen
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 8 februari 2018, 14:46

Hallo Jan Calkoen,

Allereerst welkom op de community!

Ik zie dat wij een foutmelding krijgen bij het uitlezen van jouw slimme meter. Ik heb hier een melding van gemaakt bij de betreffende afdeling, zodat zij contact hierover kunnen opnemen met de netbeheerder.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Jan Calkoen,

Allereerst welkom op de community!

Ik zie dat wij een foutmelding krijgen bij het uitlezen van jouw slimme meter. Ik heb hier een melding van gemaakt bij de betreffende afdeling, zodat zij contact hierover kunnen opnemen met de netbeheerder.

Groet,
Tessa
Beste Tessa,
Met dank voor de snelle reactie. De meterstanden worden nu vanaf 4-2 keurig aangegeven, maar in energieverbruik wordt dit niet overgenomen. Graag ook dit nog oplossen.
mvg. J.Calkoen
Beste Tessa,
Met dank voor de snelle reactie. De meterstanden worden nu vanaf 4-2 keurig aangegeven, maar in energieverbruik wordt dit niet overgenomen. Graag ook dit nog oplossen.
mvg. J.Calkoen

Opmerking van moderator Tessa
Ik heb jouw bericht even onder het bestaande topic geplaatst
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jan Calkoen,

Ik zie inderdaad meterstanden doorkomen. Dan heeft de storing zich vanzelf opgelost, want het verzoek van mij stond nog uit bij de betreffende afdeling 🙂

Ik heb de slimme meter opnieuw op dagelijks uitlezen gezet. We zullen het de komende dagen even in de gaten houden of er nu wel verbruiksgegevens doorkomen. Anders moeten we verder op onderzoek uit.

Groet,
Tessa
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jan Calkoen,

De grafieken zijn nog niet zichtbaar in Mijn Energie. Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's van de technische dienst. We gaan onderzoeken waar dit aanligt! Zodra ik een update heb laat ik het je weten.

Groet,

Jeroen

Reageer