Beantwoord

Waarom zie ik alleen een verbruik op 2 maart, vanaf 2 maart is het niet bijgewerkt , het is 6 maart.

• 6 maart 2019
  • 6 reacties
  • 179 keer bekeken

Mijn verbruik wordt niet bijgewerkt vanaf 2 maart, waarom niet?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 maart 2019, 10:10

Hoi @AJVeldhuizen ,

Dankjewel voor je bericht. Ik zie dat we je vanaf 1 maart leveren en dat op 4 maart je meter per kwartier wordt uitgelezen.
Bij het binnenkomen van je verbruiksdata zit altijd een vertraging van 2-4 dagen. Ik verwacht dus dat je komende dagen meer verbruik binnen ziet komen.

Mocht je na het weekend nog steeds niets zien neem dan nog een keer contact met ons op, dan gaan we dit verder uitzoeken!

Groet, Joost
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @AJVeldhuizen ,

Dankjewel voor je bericht. Ik zie dat we je vanaf 1 maart leveren en dat op 4 maart je meter per kwartier wordt uitgelezen.
Bij het binnenkomen van je verbruiksdata zit altijd een vertraging van 2-4 dagen. Ik verwacht dus dat je komende dagen meer verbruik binnen ziet komen.

Mocht je na het weekend nog steeds niets zien neem dan nog een keer contact met ons op, dan gaan we dit verder uitzoeken!

Groet, Joost
vanaf maart zie ik alleen mijn windtegoed voor de eerste 3 dagen....mijn verbruik is al vanaf 1 maart nul!! en dat kan niet....de gegevens van het energieverbruik zijn vanaf december al een rommeltje, het is niet duidelijk wanneer er nu wel of niet iets verschijnt en met wat voor een vertraging gegevens inzichtelijk worden.... 😞
Goedemorgen,

Ook wij zien sinds een paar dagen alleen ons verbruik maar tot 2 maart en zijn toch al heel lang klant.

Daarnaast zit er altijd zo'n dag of 4 tussen, terwijl ik de instellingen voor de slimme meter toch op ieder kwartier uitlezen heb staan. Hoe kan dat?

Mvgr,
Nicole
Reputatie 1
Badge +3
Ik sluit me hierbij aan.
Mijn laatst bijgewerkte dag is 1 maart, daarna zie ik alleen wind tegoed.
Het is vandaag 8 maart!
Weer en nog steeds werk aan de winkel @Joost van Qurrent
Ook mijn meterstanden zijn nog steeds niet opgelost!
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @MoniqueFasel, @NicoleS83 en @MarcvanNijnatten

Vervelend dat het verbruik nog niet zichtbaar was in mijn energie. Ik heb even al jullie energiegrafieken bekeken en
zie dat de data inmiddels is bijgewerkt. Houdt er rekening mee dat het geen live verbruik is en er een vertraging van enkele dagen in de app zit.

Groetjes,

Roufaida
Reputatie 1
Badge +3
@Roufaida van Qurrent dank voor je bericht. ja het was weer bijgewerkt. we/ik weet dat het soms 4 dagen vertraging heeft maar tussen 1 maart en 8 maart (zoals ik schreef) zitten toch echt wel wat meer dagen. Het blijft heel onprettig dat er vertraging op zit! En het zou niet nodig hoeven zijn. Dat jullie die data enkele dagen gaan bewerken ligt echt bij Qurrent en is echt onnodig.

Reageer