Vraag

Waarom zie ik geen dagelijkse verbruiksgegevens meer in Mijn Energie na 1 augustus?

• 13 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik zie de meterstanden wel per kwartier in de KAKU app, dus de meter werkt goed blkijkbaar.

4 reacties

Dag meneer Lieste, bedankt voor je bericht in de community. Op dit moment lukt het ons ook niet om deze gegevens in te zien. Het is goed mogelijk dat er een tijdelijke storing is en dat de gegevens daarom niet zichtbaar zijn. Ik adviseer je daarom om het over een paar dagen nog een keer te proberen. Lukt het dan niet? Schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, wij hopen je dan meteen verder te kunnen helpen. Groetjes Alexander
Hallo Alex,

Ik realiseerde mij dat ik in de meterkast een wifi antenne voor de deurcambel heb gemonteerd, omstreeks het moment dat de verstoring is begonnen. Mogelijk interferreert de wifi met de gprs van de kwu meter. Die hangen ca. 70 cm h.o.h. uit elkaar.
Omstreeks 19u00 vandaag (14/8) heb ik de deurcambel aan het bekabelde netwerk gekoppeld en de wifi van de deurcambel uitgezet.
Ik houd je op de hoogte.

mvg Roland Lieste
Hallo Alex,
Vandaag 16/8 omstreeks 12u30 blijkt dat de dagelijkse zie ik dat de gegevens weer zijn bijgewerkt tot en met 14/8.
Om mijn veronderstelling te toetsen koppel ik nu de deurcambel weer aan de wifi.

mvg Roland
Wat een goede ingeving, Roland! Ik denk dat dat inderdaad de verklaring voor de storing is geweest.

Groeten,
Bob

Reageer