Vraag

Waarom zie ik geen meterstanden meer in Mijn Energie?



Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Dat is inderdaad vreemd Evie.
In dat geval zet ik je screenshots toch nog door naar de IT-afdeling, om te kijken of zij het verbruik nog kunnen terughalen.
Als we meer weten hoor je van ons!

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Evie Voet

Het klopt inderdaad dat dit eerder wel in te zien was. Dit komt omdat de Qbox toen nog actief was. De slimme meter is echter niet uitgelezen in deze periode. Daarom is het nu niet meer mogelijk om dit per dag of week te laten zien. Een maandoverzicht met het verbruik van alle dagen op een rij is helaas niet met terugwerkende kracht hier van te krijgen. Vanaf eind december wordt dit weer weergegeven.

Groeten,
Simon
Badge
Jammer, maar helaas dus 😞
Reputatie 3
Badge +9
@hetbruineleven excuus dat dit nu al zo lang duurt.
Ik heb bij onze IT-afdeling om een status-update gevraagd.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +7
Julian,

er is een misverstand. Deze fout is wel opgelost en is via een andere topic ook afgemeld.

met vriendelijke groet,
jan de Bruijn
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Jan,

Dank voor de update, goed om te horen!

Groet, Joost

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen