Vraag

Waarom zie ik geen meterstanden meer in Mijn Energie?

• 25 oktober 2018
  • 31 reacties
  • 5897 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Jan,

Wat vervelend dat het overzicht niet werkt. Zou je ook een screenshot kunnen sturen van het meterstandenoverzicht?
Dan zet ik dit door naar de IT-afdeling.

Groet, Joost
Reputatie 3
Badge +7
Beste Fokke,

Er worden nog steeds geen meterstanden weergegeven in het overzicht van Mijn Energie.
Dit is nu al sinds 21 oktober jl.
Ik wil jullie verzoeken nu toch echt aktie te nemen om het op te lossen.
Ik zie ook dat in het overzicht van mijn energieverbruik in Mijn Energie er 4 dagen achtereen (22 t/m 25 oktober) dezelfde verbruikswaarde wordt aangegeven. Dit is niet juist.
Ik heb als bewijs ook een screen print bijgevoegd van de registratie op Slimmemeterportal.nl.

Zie graag dat het probleem per omgaande wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn

Warom zie ik sinds 22-10 geen meterstanden meer?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Jan,

Ik wilde even zeker weten dat we het over hetzelfde hadden. Een wijziging in de uitleesfrequentie kan er inderdaad voor zorgen dat de meterstanden niet goed meer worden weergegeven. Omdat dit via de netbeheerder loopt kan dit 5 werkdagen duren voordat het weer helemaal goed loopt. Dan zou vandaag de 5e dag zijn. Dus wellicht even afwachten of maandag de meterstanden er wel weer goed in staan en anders moeten we even verder onderzoek gaan doen.

Groet,

Fokke
Reputatie 3
Badge +7
Fokke,
ik ben nu niet thuis, dus kan geen screen print maken. Ik geef aan dat het om het meterstanden overzicht gaat en niet de grafieken. De gegevens van het meterstanden overzicht komen bij de netbeheerder vandaan, vandaar dat ik me afvraag of dit veroorzaakt is nadat ik in mijn profiel de weergave op een kwartier heb gezet.

De opbouw van de grafieken komt van de Qbox, tenzij voor die dag de gegevens van de netbeheerder binnenkomt.

Graag dus focus op het meterstandenoverzicht.

Ik hoor graag van jullie,
Jan de Bruijn
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @hetbruineleven,

Ik heb even gekeken naar de energiegrafieken en die lijken wel up-to-date. Gaat het hier om de data in die grafieken of echt de numerieke meterstanden? Zou je een screenshot willen sturen zodat we kunnen kijken wat er precies mist en wat de oorzaak daar van kan zijn.

Groet,

Fokke

Reageer