Beantwoord

Waarom zie ik geen meterstanden meer in Mijn Energie?

  • 14 november 2018
  • 2 reacties
  • 204 keer bekeken

Badge +1
Ik kan de meterstanden al dagen niet meer uitlezen.
Afgelopen vrijdag hebben we een nieuwe gasmeter gekregen (meterstand 0)
De "oude" meter piepte en was net 227 m3 onderweg.
Kan het daarmee te maken hebben?

Dit is wat ik zie:(verversen werkt niet)

icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 16 november 2018, 10:52

Hoi @Maarten916,

Het is helaas een bekend probleem en we zijn hard aan het werk om de meterstanden weer zichtbaar te maken. Ik heb het doorgezet naar de IT-afdeling en hopelijk zijn de meterstanden snel weer zichtbaar.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @Maarten916,

Het is helaas een bekend probleem en we zijn hard aan het werk om de meterstanden weer zichtbaar te maken. Ik heb het doorgezet naar de IT-afdeling en hopelijk zijn de meterstanden snel weer zichtbaar.

Groet,

Fokke
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Maarten916,

Zojuist heb ik in je klantprofiel gekeken en zag dat er weer energieverbruik inzichtelijk is in de energiegrafieken van Mijn Energie.
Als het goed is zou jij dit inmiddels ook weer moeten kunnen inzien. Als dit niet het geval is hoor ik het natuurlijk graag van je.

Groeten,
Julian

Reageer