Beantwoord

Waarom zie ik geen slimme meterstanden?

  • 7 februari 2018
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Sinds september nieuwe slimme meter geplaatst.
de meterstanden van gas en stroom zijn nog niet bekend. Hoe kan dat.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 9 februari 2018, 09:34

Hallo ItaloBalestra,

Welkom op de community!

De meterwissel is door de netbeheerder pas per 15 januari 2018 verwerkt. De beginstanden die wij hanteren (en welke de eindstanden zijn van de vorige leverancier) zijn de eindstanden van jouw oude meter die door de netbeheerder zijn genoteerd bij de meterwissel.

De meterwissel is nu wel verwerkt. Indien je wenst kunnen wij jouw meterstand dagelijks uitlezen, zodat jouw meterstanden zichtbaar worden in Mijn Energie. Graag vernemen wij dan van je.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hallo ItaloBalestra,

Welkom op de community!

De meterwissel is door de netbeheerder pas per 15 januari 2018 verwerkt. De beginstanden die wij hanteren (en welke de eindstanden zijn van de vorige leverancier) zijn de eindstanden van jouw oude meter die door de netbeheerder zijn genoteerd bij de meterwissel.

De meterwissel is nu wel verwerkt. Indien je wenst kunnen wij jouw meterstand dagelijks uitlezen, zodat jouw meterstanden zichtbaar worden in Mijn Energie. Graag vernemen wij dan van je.

Groet,
Tessa

Reageer