Beantwoord

Waarom zie ik mijn ingevoerde meterstanden niet terug op het dashboard?

• 11 december 2018
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo!
Vanaf 1 december ben ik klant bij Qurrent voor stroom.
In de dashboard voer ik iedere dag netjes mijn meterstanden in. Ik heb geen intelligente meters.
Maar er gebeurt niets. Ik zie niets verschijnen in de dashboard en/of in de app.
Ook kan ik mijn meterstanden niet invoeren in de app, alleen maar op de computer en dat vind ik niet zo handig meer. Tegenwoordig gebruik ik mijn smartphone met apps.
Wat doe ik verkeerd?
Bedankt en groeten, Hans.
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 11 december 2018, 09:12

Hoi Hans,

Helaas is het meterstandenoverzicht op onze website met zelf ingevoerde meterstanden niet meer dan een overzicht. De rest van het dashboard is alleen functioneel voor mensen met een slimme meter. Dit komt omdat over het algemeen mensen niet consistent de meterstanden invoerden en daarom het dashboard foutieve misleidende informatie weergaf dat leidde tot veel discussie en misverstanden. Om deze misverstanden en discussie te voorkomen hebben we het dashboard alleen functioneel gemaakt voor mensen met een slimme meter. Excuses dat je er hierdoor weinig aan hebt.

Om je tweede vraag te beantwoorden, je kan helaas alleen standen invoeren met de actuele datum. Je kan dus helaas niet de datum aanpassen.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

5 reacties

Ja, hopelijk komen er ook niet-storende intelligente meters beschikbaar.
Groeten, Hans.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi pa0q,

Een slimme meter is natuurlijk heel handig, maar als je apparatuur erdoor gaat storen, begrijp ik dat die niet heel gewenst is. Vervelend dat dit niet voor jou werkt. Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Groet,
Tomer
Hallo Fokko,
Bedankt voor je reactie.
Jammer dat ik de meterstanden niet handmatig in kan voeren en dit alleen met een intelligente meter kan. Bij Oxxio kon dit wel. Die overzichten werken juist heel goed om energie te besparen.
Het grote nadeel van een intelligente meter is dat hij stoort op mijn apparatuur. Daarom dat ik hem heb laten verwijderen en overgestapt ben naar een niet-storende niet-intelligente digitale meter.
Groeten, Hans.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Hans,

Helaas is het meterstandenoverzicht op onze website met zelf ingevoerde meterstanden niet meer dan een overzicht. De rest van het dashboard is alleen functioneel voor mensen met een slimme meter. Dit komt omdat over het algemeen mensen niet consistent de meterstanden invoerden en daarom het dashboard foutieve misleidende informatie weergaf dat leidde tot veel discussie en misverstanden. Om deze misverstanden en discussie te voorkomen hebben we het dashboard alleen functioneel gemaakt voor mensen met een slimme meter. Excuses dat je er hierdoor weinig aan hebt.

Om je tweede vraag te beantwoorden, je kan helaas alleen standen invoeren met de actuele datum. Je kan dus helaas niet de datum aanpassen.

Groet,

Fokke
Ik heb nog een vraag:
Klopt het dat je een voorgaande dag niet meer in kunt voeren in de dashboard? Stel dat ik het een dag vergeten ben en alsnog de meterstanden in wil voeren.
Groeten, Hans.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen