Beantwoord

Waarom zie ik mijn meterstanden niet meer?

Beste Leden

Sinds 1 november leest qurrent mijn meter standen niet meer af,
Dit terwijl dit voorheen dagelijks gebeurden.
En nu ineens niet meer.

Zou er een zwarte piet iets kapot gestoten hebben. waardoor qurrent niets meer kan aflezen?
Of is het toch iets anders

Groetjes
Peter
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 27 november 2018, 10:21

Hoi @PetervandenBerg,

Haha ik weet niet of de piet in kwestie iets heeft aangestoten of in ons systeem je slimme meter op maandelijks uitlezen heeft gezet, maar dat is de frequentie waar die op stond. Hoe dat is gebeurd is nog een beetje een raadsel, maar ik heb hem weer op dagelijks uitlezen gezet. Dus over 3 dagen zouden de standen weer elke dag moeten verschijnen.

Groet,

Fokke

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @PetervandenBerg,

Haha ik weet niet of de piet in kwestie iets heeft aangestoten of in ons systeem je slimme meter op maandelijks uitlezen heeft gezet, maar dat is de frequentie waar die op stond. Hoe dat is gebeurd is nog een beetje een raadsel, maar ik heb hem weer op dagelijks uitlezen gezet. Dus over 3 dagen zouden de standen weer elke dag moeten verschijnen.

Groet,

Fokke
beste Fokke,

Fijn dat je dit weer terug hebt gezet.
Ben alleen bang dat de Pieten meer kapot hebben gemaakt.
krijg namelijk weer een melding die ik eerder ook al gehad heb.
zie topic van 19 juli.

krijg namelijk weer de melding LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen.

Dit is een probleem waar de IT afdeling al maanden mee bezig is. en soms werkt het wel maar vaak ook niet. zijn ze hier nog steeds mee bezig? of hebben ze de hoop opgegeven.
anders moeten we misschien op zoek naar een it piet.

met vriendelijke groet
Peter van den Berg
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Peter,
Dankjewel voor je reactie.

Als het goed is doet je meterstandenoverzicht het nu wel weer! Er was inderdaad een storing.
Je verbruiksgrafiek moet over een paar dagen ook te zien zijn.
Mocht het toch allemaal niet werken dan hoor ik het graag natuurlijk. Dan moeten we misschien toch de ITpiet gaan inschakelen ;)

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen