Beantwoord

Waarom zie ik mijn meterstanden niet terug in Mijn Energie?

• 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Ik heb mijn meterstanden aan jullie doorgegeven.
Maar nu is dit nog niet verwerkt in mijn energie. Hoe lang duurt dit voordat het verwerkt is?
Mogelijk kan ik anders niet mijn meterstanden invullen als jullie deze niet ontvangen hebben omdat de datum verstreken is, waardoor jullie een schatting gaan maken.

Ik hoor het graag, dankjewel!

Groet,
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 19 januari 2018, 09:20

Hallo Veerle,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Je hebt meterstanden doorgegeven via het meterstandverzoek. Dit zijn de 'officiële' meterstanden.
Via Mijn Energie kun je ook zelf meterstanden doorgeven, om zo zelf meer inzicht te krijgen in je energieverbruik.

Meer informatie hierover vind je terug in dit topic:
Meterstanden doorgeven zonder slimme meter

Tevens zijn we hard bezig met de ontwikkeling van de nieuwe app en Mijn Energie. Deze situatie heb ik ook al ten sprake gebracht, dus hopelijk kunnen we dit in de toekomst makkelijker maken!

Heb je verder nog vragen? Kijk gerust rond op de community! We helpen elkaar hier graag verder.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Veerle,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Je hebt meterstanden doorgegeven via het meterstandverzoek. Dit zijn de 'officiële' meterstanden.
Via Mijn Energie kun je ook zelf meterstanden doorgeven, om zo zelf meer inzicht te krijgen in je energieverbruik.

Meer informatie hierover vind je terug in dit topic:
Meterstanden doorgeven zonder slimme meter

Tevens zijn we hard bezig met de ontwikkeling van de nieuwe app en Mijn Energie. Deze situatie heb ik ook al ten sprake gebracht, dus hopelijk kunnen we dit in de toekomst makkelijker maken!

Heb je verder nog vragen? Kijk gerust rond op de community! We helpen elkaar hier graag verder.

Groet, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen