Vraag

Waarom zijn mijn energiegrafieken niet inzichtelijk?

  • 12 januari 2019
  • 2 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik kan de verbruiksgrafiek niet zien. Als reden krijg ik op dat ik geen slimme meter heb. Maar die heb ik wèl. Hoe kan dit?

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MarloesvanWierst.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad in het meetregister dat je sinds 2016 al beschikt over een slimme meter. Het is daardoor inderdaad erg vreemd dat je de melding die je hierboven beschrijft, te zien krijgt.
Ik heb daarom aan onze IT-afdeling gevraagd of zij kunnen kijken waar dit probleem vandaan komt. Zodra ik meer informatie voor je heb zal ik dit terugkoppelen in dit topic.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MarloesvanWierst.

Onze IT-afdeling heeft deze bug inmiddels verholpen. Je zou je energieverbruik nu dus gewoon weer moeten kunnen inzien.

Ik heb je hier ook een e-mail over gestuurd.

Groeten,
Julian

Reageer