Waarom zijn mijn meterstanden nog steeds niet zichtbaar?

• 8 februari 2018
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Dat lees ik op jullie site. Maar dan denk ik meteen 'nog langer?' Want ik ben van jullie niet anders gewend dan dat ik kan wachten tot ik een ons weeg. Jullie houden hier lekker de schone schijn op dat je iets met de opmerkingen van klanten doet, en soms lijkt er inderdaad iets te gebeuren, maar na een paar dagen blijkt keer op keer dat er in feite gewoon helemaal niets zinnigs veranderd is.
Op de dag af over een half jaar mag ik hier boetevrij weg. Maar ik ben jullie zo ongelofelijk zat dat ik ga uitzoeken hoe ik dat kan versnellen, en of ik jullie vanwege wanprestatie ook nog zelf een oor kan aannaaien. U hoort nog van mij, reken daar maar op.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Badge +5
Hoi Ben,

Bedankt voor je bericht, ik vind het vervelend dat deze situatie zo is ontstaan. Ik zie dat een collega van mij jouw klacht al in behandeling heeft genomen. Ons klachtenteam komt hier zo snel mogelijk op terug en gaan dan samen met jou een passende oplossing zoeken.

Groet,
Serena
Help me even. Wat is er in de ruim 6 maanden dat jullie mijn leverancier zijn dan wél goed gegaan? Ik kan niets anders verzinnen dan dat mijn stroom en gas nog niet afgesloten zijn. Jullie hele administratie is een gigantische puinhoop. Leg me maar eens uit hoe het komt dat mijn meterstanden heel lang niet doorkomen, na een aantal meldingen verschijnen ze alsnog een tijdlang met vertraging in de tabellen, in de grafieken wordt vervolgens het gemiddelde per dag voor de achterstallige periode gemikt ipv het werkelijke dagelijkse verbruik, en het dashboard wordt helemaal niet meer bijgewerkt. In een werkend geautomatiseerd systeem krijg je dat echt niet voor elkaar. Maar volgens mij is er van jullie hele gegevensstroom totaal niets geautomatiseerd.
En de kroon op de malaise: zelfs de verpakking van jullie sorry-chocolade overleefde de reis niet. Maar dat was natuurlijk de schuld van PostNL ...
Reputatie 4
Badge +8
Hoi BenSim,

Dank je wel voor je bericht.

Ik vind het vervelend te horen dat jij dit zo ervaart. Wij werken er hard aan om iedereen zo snel en vooral zo goed mogelijk te helpen. Mocht jij vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag :)

Groet,
Tomer