Beantwoord

Waarom zit er vertraging in het tonen van de meterstanden per dag in Mijn Energie?

  • 17 september 2018
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik zie in mijn energie alleen data in de maandtabel en niet in de weektabel met een vertraging van 5 dagen. Uitlezen slimme meter staat op dagelijks. Zal dat worden verbeterd?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 18 oktober 2018, 11:17

Hoi @KlausFriessner,

De week- en de maandtabel lopen nu gelijk. Er zit een vertraging in van 3/4 dagen, die vertraging is er altijd.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @KlausFriessner.

Welkom op de Qurrent community en bedankt voor je bericht.

Het klopt dat er zowel in de weektabel als in de maantabel enige vertraging zit. Onze IT-afdeling is momenteel aan het kijken hoe deze vertraging kan worden teruggedrongen.

Zodra we hier meer nieuws over hebben laten we dit gelijk aan je weten.

Groeten,
Julian
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @KlausFriessner,

De week- en de maandtabel lopen nu gelijk. Er zit een vertraging in van 3/4 dagen, die vertraging is er altijd.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag!

Groet, Joost

Reageer