Beantwoord

Waarom zit er vertraging in het tonen van de meterstanden per dag in Mijn Energie?


Ik zie in mijn energie alleen data in de maandtabel en niet in de weektabel met een vertraging van 5 dagen. Uitlezen slimme meter staat op dagelijks. Zal dat worden verbeterd?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 18 oktober 2018, 11:17

Hoi @KlausFriessner,

De week- en de maandtabel lopen nu gelijk. Er zit een vertraging in van 3/4 dagen, die vertraging is er altijd.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag!

Groet, Joost

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @KlausFriessner.

Welkom op de Qurrent community en bedankt voor je bericht.

Het klopt dat er zowel in de weektabel als in de maantabel enige vertraging zit. Onze IT-afdeling is momenteel aan het kijken hoe deze vertraging kan worden teruggedrongen.

Zodra we hier meer nieuws over hebben laten we dit gelijk aan je weten.

Groeten,
Julian
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @KlausFriessner,

De week- en de maandtabel lopen nu gelijk. Er zit een vertraging in van 3/4 dagen, die vertraging is er altijd.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag!

Groet, Joost

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen