Beantwoord

Wanneer kan ik mijn eindnota verwachten?

Hi,

Per 9 november is mijn contract stopgezet. Wanneer kan ik de eindafrekening verwachten? Ik heb nog niets gehoord namelijk, ondanks dat ik een slimme meter heb.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 november 2018, 15:12

Hoi @Wouter24.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Je contract is, zoals je zelf al aangeeft, inderdaad per 9 november 2018 bij ons gestopt. We hebben van deze datum ook meterstanden ontvangen van je slimme meter, waarmee we nu de eindnota aan het opmaken zijn.
Conform de richtlijnen van de Autoriteit Consument & Markt hebben we vanaf de einddatum van je contract zes weken de tijd om een eindnota op te maken en aan jou te versturen. Ik verwacht dus dat je de eindnota binnen nu en drie weken zult ontvangen.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Wouter24.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Je contract is, zoals je zelf al aangeeft, inderdaad per 9 november 2018 bij ons gestopt. We hebben van deze datum ook meterstanden ontvangen van je slimme meter, waarmee we nu de eindnota aan het opmaken zijn.
Conform de richtlijnen van de Autoriteit Consument & Markt hebben we vanaf de einddatum van je contract zes weken de tijd om een eindnota op te maken en aan jou te versturen. Ik verwacht dus dat je de eindnota binnen nu en drie weken zult ontvangen.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen