Beantwoord

Wanneer moet ik mijn meterstanden doorgeven?

• 26 juli 2017
  • 3 reacties
  • 311 keer bekeken

Beste klantenservice,

Vorige maand heb ik mijn contract verlengd, maar volgens mij moet ik nog wel meterstanden doorgeven. Klopt dit? En hoe kan ik deze meterstanden het makkelijkst doorgeven?

Groet,
Else-Marike
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 27 juli 2017, 13:49

Hoi Else-Marike,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community! Wat fijn dat je nog hebt verlengd en dat je mee blijft doen aan onze groene missie!

Wanneer het tijd is voor de jaarnota of voor een contractwijziging, dan hebben we inderdaad meterstanden nodig.
Wanneer je niet in het bezit bent van een slimme meter, dan sturen we je een verzoek per e-mail om de meterstanden door te geven.
Mochten we geen meterstanden via jou hebben ontvangen, dan worden je meterstanden door je netbeheerder berekend op basis van je historische energieverbruik.

In dit geval heb je op 22 juni een meterstandverzoek per e-mail ontvangen, zijn er herinneringsmails uitgestuurd en hadden we tot 19 juli de tijd om meterstanden te ontvangen en verwerken. Omdat hier geen reactie op binnen is gekomen zijn de meterstanden dus berekend.

Je kan natuurlijk nu nog meterstanden naar ons toesturen en dan bekijken wij of het mogelijk is om de meterstanden te laten corrigeren. Hier zijn namelijk marges voor opgesteld.
Als je een foto stuurt van de huidige meterstanden, dan ga ik voor je aan de slag!

Ik hoor graag van je.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hoi Else-Marike,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community! Wat fijn dat je nog hebt verlengd en dat je mee blijft doen aan onze groene missie!

Wanneer het tijd is voor de jaarnota of voor een contractwijziging, dan hebben we inderdaad meterstanden nodig.
Wanneer je niet in het bezit bent van een slimme meter, dan sturen we je een verzoek per e-mail om de meterstanden door te geven.
Mochten we geen meterstanden via jou hebben ontvangen, dan worden je meterstanden door je netbeheerder berekend op basis van je historische energieverbruik.

In dit geval heb je op 22 juni een meterstandverzoek per e-mail ontvangen, zijn er herinneringsmails uitgestuurd en hadden we tot 19 juli de tijd om meterstanden te ontvangen en verwerken. Omdat hier geen reactie op binnen is gekomen zijn de meterstanden dus berekend.

Je kan natuurlijk nu nog meterstanden naar ons toesturen en dan bekijken wij of het mogelijk is om de meterstanden te laten corrigeren. Hier zijn namelijk marges voor opgesteld.
Als je een foto stuurt van de huidige meterstanden, dan ga ik voor je aan de slag!

Ik hoor graag van je.

Groetjes, Nina
Hoi Else-Marike,

Bedankt voor het doorgeven!
Ik zie dat we de meterstanden ontvangen en verwerkt hebben.
Dit is ook bevestigd per mail.

Fijn weekend alvast!

Groetjes, Vita
Beste Nina,

Bedankt voor je reactie. Zojuist heb ik telefonisch een collega van je gesproken en ik ga even een mail sturen met de meterstanden.

Groet,
Else-Marike

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen