Beantwoord

Wat is mijn beginstand?

• 8 januari 2018
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Op 27 november heb ik de sleutel gekregen van mijn huidige huis. Ik heb een slimme meter dus ik heb geen standen doorgegeven. Heb ik dat goed gedaan?
Verder: ik kan mijn beginmeterstand nergens vinden. Ik zou deze graag willen vergelijken met wat ik op 27 november heb gefotografeerd.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 11 januari 2018, 11:36

Hoi Reef1977,

Allereerst welkom op de community en gefeliciteerd met je nieuwe woning 🙂

Wij hebben inderdaad jouw beginstanden uitgelezen dus deze hoefde je niet door te geven aan ons. Als het goed is kan je jouw beginstanden zien bij meterstanden op Mijn Energie. Ik zal je ook een mailtje sturen met de meterstanden welke wij op 27 november 2017 hebben uitgelezen.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Reef1977,

Allereerst welkom op de community en gefeliciteerd met je nieuwe woning 🙂

Wij hebben inderdaad jouw beginstanden uitgelezen dus deze hoefde je niet door te geven aan ons. Als het goed is kan je jouw beginstanden zien bij meterstanden op Mijn Energie. Ik zal je ook een mailtje sturen met de meterstanden welke wij op 27 november 2017 hebben uitgelezen.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen