Beantwoord

Wat moet ik doen als ik denk dat mijn meter niet goed werkt?

  • 10 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik heb een gewone meter. Bij controle vd meterstand kom ik er achter dat de meter niet correct werkt. Wat en/of wie moet ik hiervoor benaderen.
icon

Beste antwoord door CO2hater 10 oktober 2017, 14:34

Meld de storing bij je Netbeheerder, die gaat over de meters.
Enige tijd geleden constateerde ik ook dat mijn (ferraris-) meter niet meer schakelde tussen hoog- en laag tarief.
Storing gemeld bij Stedin, en binnen een dag werd mijn meter vervangen door .... een "slimme meter" met 4 telwerken!
2 voor verbruik hoog/laag, en 2 voor teruglevering hoog/laag tarief, inclusief nieuwe gekoppelde gasmeter.
De oude draaischijfmeters worden niet meer geleverd/gemaakt.
Ik houd de registraties scherp in de gaten, (gevolg van ervaringen in het verleden 😞 😠 ) maar tot nu toe klopt het precies.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Meld de storing bij je Netbeheerder, die gaat over de meters.
Enige tijd geleden constateerde ik ook dat mijn (ferraris-) meter niet meer schakelde tussen hoog- en laag tarief.
Storing gemeld bij Stedin, en binnen een dag werd mijn meter vervangen door .... een "slimme meter" met 4 telwerken!
2 voor verbruik hoog/laag, en 2 voor teruglevering hoog/laag tarief, inclusief nieuwe gekoppelde gasmeter.
De oude draaischijfmeters worden niet meer geleverd/gemaakt.
Ik houd de registraties scherp in de gaten, (gevolg van ervaringen in het verleden 😞 😠 ) maar tot nu toe klopt het precies.
Reputatie 2
Badge +8
Welkom op de community @PjmBrekelmans, je ziet dat je snel op weg wordt geholpen hier ;)
Daarom veel dank voor je fijne antwoord en ervaring @CO2hater!


Groeten van Giulia

Reageer