Beantwoord

Wat moet ik doen als ik denk dat mijn meter niet goed werkt?

• 10 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb een gewone meter. Bij controle vd meterstand kom ik er achter dat de meter niet correct werkt. Wat en/of wie moet ik hiervoor benaderen.
icon

Beste antwoord door CO2hater 10 oktober 2017, 14:34

Meld de storing bij je Netbeheerder, die gaat over de meters.
Enige tijd geleden constateerde ik ook dat mijn (ferraris-) meter niet meer schakelde tussen hoog- en laag tarief.
Storing gemeld bij Stedin, en binnen een dag werd mijn meter vervangen door .... een "slimme meter" met 4 telwerken!
2 voor verbruik hoog/laag, en 2 voor teruglevering hoog/laag tarief, inclusief nieuwe gekoppelde gasmeter.
De oude draaischijfmeters worden niet meer geleverd/gemaakt.
Ik houd de registraties scherp in de gaten, (gevolg van ervaringen in het verleden 😞 😠 ) maar tot nu toe klopt het precies.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Meld de storing bij je Netbeheerder, die gaat over de meters.
Enige tijd geleden constateerde ik ook dat mijn (ferraris-) meter niet meer schakelde tussen hoog- en laag tarief.
Storing gemeld bij Stedin, en binnen een dag werd mijn meter vervangen door .... een "slimme meter" met 4 telwerken!
2 voor verbruik hoog/laag, en 2 voor teruglevering hoog/laag tarief, inclusief nieuwe gekoppelde gasmeter.
De oude draaischijfmeters worden niet meer geleverd/gemaakt.
Ik houd de registraties scherp in de gaten, (gevolg van ervaringen in het verleden 😞 😠 ) maar tot nu toe klopt het precies.
Reputatie 2
Badge +8
Welkom op de community @PjmBrekelmans, je ziet dat je snel op weg wordt geholpen hier ;)
Daarom veel dank voor je fijne antwoord en ervaring @CO2hater!

Groeten van Giulia

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen