Beantwoord

Wat zijn mijn beginstanden?

Vorige week heb ik contact gehad met Manon naar aanleiding van de ontvangen eindafrekening van mijn vorige leverancier.
Ik ben benieuwd welke standen u heeft staan als mijn beginstanden bij u.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 26 januari 2018, 10:07

Hallo Cees van Sintmaartensdijk,

Ik begrijp de verwarring en zal verder uitleggen wat er heeft plaatsgevonden.

Bij aanvang van de levering hebben wij geen meterstanden van je ontvangen en hierdoor zijn de meterstanden berekend. Deze berekende meterstanden hebben wij toen doorgegeven aan de vorige leverancier (Energieflex), welke zij hebben gehanteerd op de eindafrekening.

Inmiddels hebben wij daadwerkelijke standen van je ontvangen en zijn wij een proces gestart waarbij wij de beginstanden voor elektriciteit aanpassen. Dit betekent dat ook Energieflex deze standen gaan aanpassen op de eindafrekening en je een nieuwe eindafrekening gaat krijgen van hen.

Groet,
Tessa

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste Cees van Sintmaartensdijk,

Welkom op de community!

We hebben de volgende standen verwerkt:

Elektriciteit Hoog: 18070
Elektriciteit Laag: 20010

Gas: 14715

De stand voor gas kunnen we helaas niet corrigeren omdat het verschil te klein is.

Groet,

Jeroen
Maar hoe gaat het met het verschil op de afrekening van Energieflex ?
Die hebben als eindstand in rekening gebracht ;
Electra Hoog : 18.373
Electra Laag : 21.393
Gas : 14.715

Ik hoor graag van U

Cees van Sintmaartensdijk
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Cees van Sintmaartensdijk,

Ik begrijp de verwarring en zal verder uitleggen wat er heeft plaatsgevonden.

Bij aanvang van de levering hebben wij geen meterstanden van je ontvangen en hierdoor zijn de meterstanden berekend. Deze berekende meterstanden hebben wij toen doorgegeven aan de vorige leverancier (Energieflex), welke zij hebben gehanteerd op de eindafrekening.

Inmiddels hebben wij daadwerkelijke standen van je ontvangen en zijn wij een proces gestart waarbij wij de beginstanden voor elektriciteit aanpassen. Dit betekent dat ook Energieflex deze standen gaan aanpassen op de eindafrekening en je een nieuwe eindafrekening gaat krijgen van hen.

Groet,
Tessa
OK , bedankt voor uw reactie en ik zie de afwikkeling tegemoet.

Groet, Cees van Sintmaartensdijk
Reputatie 4
Badge +8
Graag gedaan 🙂
Inmiddels heb ik een nieuwe eindafrekening ontvangen , conform de eindstanden.
De eerdere incasso heb ik zelf teruggeboekt en het nieuwe bedrag zal door Energieflex worden geïncasseerd.
Eind goed Al goed .

Bedankt , Cees
Reputatie 4
Badge +8
Fijn om te horen dat alles goed is afgehandeld!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen