Beantwoord

Zijn mijn meterstanden inmiddels doorgevoerd?

• 7 december 2017
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik heb een bericht van NAthan gekregen over de meterstanden, maar het systeem geeft nog steeds niet aan dat het in orde is.
Waar kan ik vinden of de goede begin standen voor mij als nieuwe klant zijn genoteerd ?
Kan iemand mij eens bellen, want jullie bellen lukt niet. LAnge wachttijd en dan wordt de verbinding gebroken.
Bedankt
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 11 december 2017, 09:59

Hallo PEMStevens en D.C. Sparnaaij,

Bedankt voor jullie berichten. Inmiddels zijn de meterstanden verwerkt, PEMStevens. Ik ben blij dat je inmiddels een collega hebt gesproken.

D.C. Sparnaaij, jij hebt nog geen meterstandverzoek ontvangen. Het volgende verzoek zal pas weer half januari uitgestuurd worden.
In dit topic staat aangegeven hoe je in Mijn Energie zelf meterstanden door kan geven. Lukt het je hier om een nieuwe meterstand in te voeren, zodat het overzicht weer voor je klopt?

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

4 reacties

heb precies het zelfde. kan meterstand niet aanpassen, ook na 22 minuten de verbinding verbroken. Je kunt je vraag kwijt via de site, daar duurt een antwoord 2 weken geeft Qurrent aan.

ben je lekker mee. slechte service. Dat groene van Qurrent zal wel groen en geel van irritatie zijn?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo PEMStevens en D.C. Sparnaaij,

Bedankt voor jullie berichten. Inmiddels zijn de meterstanden verwerkt, PEMStevens. Ik ben blij dat je inmiddels een collega hebt gesproken.

D.C. Sparnaaij, jij hebt nog geen meterstandverzoek ontvangen. Het volgende verzoek zal pas weer half januari uitgestuurd worden.
In dit topic staat aangegeven hoe je in Mijn Energie zelf meterstanden door kan geven. Lukt het je hier om een nieuwe meterstand in te voeren, zodat het overzicht weer voor je klopt?

Groetjes, Nina
Hi Nina,

I need help in updating of my meter readings. Currently it is smart meter in my home but my meter readings in online is not appearing since from 45 day.

Can you arrange to update my meter readings in online account on daily basis?

Thanks & Regards,
Naresh
Reputatie 2
Badge +8
Hi Naresh,

I helped you in this topic.

Kind regards,

Giulia

Reageer