Beantwoord

Zijn mijn startstanden goed verwerkt?

• 25 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 109 keer bekeken

Beste Leden,

sinds kort woon ik voor het eerst op me zelf (eigen huisje gekocht) maar ik was er helaas achter gekomen dat mijn oude meter defect was (een telwerk stond stil van de 2) maakt opzich niet uit want ik had toch een enkel tarief en de anderen telwerk bleef constant lopen bij verbruik.

Alleen had ik in het begin de verkeerde stand opgegeven van de telwerk die stil stond, nou heb ik gelukkig foto's gemaakt en zo alles tussentijds bijgehouden alleen naar een paar keer bellen zie ik dat het helaas nog steeds niet gewijzigd is op de dashboard, waardoor ik niet weet of het juist verwerk is.

nu heb ik dan wel al een slimme meter (de oude is pas vervangen) alleen ben nu bang dat ik straks teveel ga betalen (ik betaal nu al ruim het dubble van wat ik gebruik) want naar de verbouwing is alles energie zuinig gemaakt in huis (alleen led verlichting etc en geen elektrische boiler of iets in huis)

want ik verwacht nu echter dat ik de helft terug ga vangen van een heel jaar wat ik teveel betaald heb (ik had zo laten staan om zo geen verassingen te krijgen.

ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen dat het toch geregeld is (goed komt?)
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 25 oktober 2017, 15:36

Hoi D.James,

Welkom op de community!

Ik ben even in je meterstanden gedoken en ik zie dat je inderdaad enkel tarief hebt. De stand die je in januari aan ons doorgegeven hebt zullen we gebruiken als beginstand. Alles wat je teveel hebt betaald ontvang je terug op je jaarnota. Je hoeft je dus verder geen zorgen meer te maken over je oude meter.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi D.James,

Welkom op de community!

Ik ben even in je meterstanden gedoken en ik zie dat je inderdaad enkel tarief hebt. De stand die je in januari aan ons doorgegeven hebt zullen we gebruiken als beginstand. Alles wat je teveel hebt betaald ontvang je terug op je jaarnota. Je hoeft je dus verder geen zorgen meer te maken over je oude meter.

Groet,

Jeroen

Reageer