Welkom op de Qurrent community

Stel je vraag, deel je ervaring en inspireer anderen

Zo werkt het

1
Meld je aan op de Qurrent Community.
2
Stel je vraag of doe mee in een discussie.
3
Ga naar de volgende rang door anderen te helpen en te inspireren.
Nog geen account op de community? Registreer nu!

Beantwoord Kunnen jullie mijn oude adres verwijderen uit mijn dashboard?

Q-starter

3 replies

Auteur
  • 12 augustus 2017
Kunnen jullie mijn oud adres verwijderen uit mijn dashboard? Is ook irritant omdat de app altijd het verkeerde adres als standaard selecteert. Mijn verhuizing is al een half jaar geleden. Dank. Voor de rest werkt het dashboard nog steeds voor geen meter, maar dat weten jullie. Voor mij een reden om op te stappen als deze zaken niet serieus genomen worden. Maanden beloven hebben we niets aan.

icon Gemarkeerd als beste antwoord Vita van Qurrent on 14 augustus 2017, 11:20

Hoi H.Hodiamont,

We begrijpen zeker dat er verbeteringen nodig zijn in Mijn Energie.
Dat is de reden dat er een vernieuwde Mijn Energie omgeving komt, met veel nieuwe functionaliteiten.
Het adres kan niet uit Mijn Energie gehaald worden.
De reden hiervoor is dat de adressen in Mijn Energie gekoppeld zijn aan contractgegevens.
Aangezien wij jou op dat adres hebben geleverd, mogen wij niet al die informatie verwijderen.
Wellicht wordt dit anders ingericht in de nieuwe Mijn Energie.
Jammer om te horen dat het voor jou een overweging is om over te stappen.
We doen er alles aan de hele omgeving op korte termijn op grote schaal te verbeteren!

Groeten van Vita

Bekijk origineel

3 reacties

Q-moderator

147 replies

Beantwoord
  • 14 augustus 2017
Hoi H.Hodiamont,

We begrijpen zeker dat er verbeteringen nodig zijn in Mijn Energie.
Dat is de reden dat er een vernieuwde Mijn Energie omgeving komt, met veel nieuwe functionaliteiten.
Het adres kan niet uit Mijn Energie gehaald worden.
De reden hiervoor is dat de adressen in Mijn Energie gekoppeld zijn aan contractgegevens.
Aangezien wij jou op dat adres hebben geleverd, mogen wij niet al die informatie verwijderen.
Wellicht wordt dit anders ingericht in de nieuwe Mijn Energie.
Jammer om te horen dat het voor jou een overweging is om over te stappen.
We doen er alles aan de hele omgeving op korte termijn op grote schaal te verbeteren!

Groeten van Vita
Q-starter

3 replies

Auteur
  • 14 augustus 2017
Dat is niet alleen de overweging. Ik heb het gevoel dat er veel lucht bij jullie gebakken wordt en uiteindelijk toch niets gedaan wordt. Overigens hoe moeilijk is het om een oud adres te verwijderen, het is niet meer ons huis, er wonen nieuwe mensen in en bovendien ben ik niet aansprakelijk voor dat huis (sinds februari jongstleden). Dat jullie het aan jullie contractgegevens koppelen is JULLIE probleem, niet mijn probleem. Verwijder het gewoon.
Q-moderator

191 replies

• 15 augustus 2017
Hallo H.Hodiamont,

Ik begrijp dat je wijzigingen wil zien in Mijn Energie, en daar wordt ook hard aan gewerkt.
Een oud woonadres waarop Qurrent heeft geleverd kunnen we helaas niet uit onze systemen verwijderen, zoals mijn collega Vita al aangeeft.
Zoals je kan zien is de energielevering op het oude adres niet meer actief en je geeft zelf al aan niet meer aansprakelijk te zijn voor die woning.
Het is via Mijn Energie mogelijk om te klikken op het adres naar keuze en daar de gegevens van in te zien.

Zoals Vita al heeft aangegeven, zijn we druk bezig met de ontwikkeling van een nieuwe Mijn Energie en App. We zitten dus zeker niet stil!
We houden jullie hier op de hoogte van de vooruitgang.

Groeten van Nina

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Deze website gebruikt cookies om je beter te kunnen helpen. Instellingen Zonder keuze accepteer je deze cookies.
    Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: