Welkom op de Qurrent community

Stel je vraag, deel je ervaring en inspireer anderen

Zo werkt het

1
Meld je aan op de Qurrent Community.
2
Stel je vraag of doe mee in een discussie.
3
Ga naar de volgende rang door anderen te helpen en te inspireren.
Nog geen account op de community? Registreer nu!

Beantwoord Waarom zie ik niet al mijn Windtegoeden?

Q-friend

7 replies

Auteur
  • 18 februari 2017
Sinds 01-01-2017 heb ik 1 Windtegoed bij jullie, maar ik zie dit nergens terug ? Graag wil ik dit wel zien. Maken jullie het in orde ?

icon Gemarkeerd als beste antwoord Tanja van Qurrent on 10 maart 2017, 15:53

Hoi Ben, ik zie dat een collega dat op 1-3-2017 ook heeft doorgegeven aan de technische dienst. Zij gaan dit zo snel mogelijk verhelpen.

Groeten van Tanja

Bekijk origineel

12 reacties

Q-starter

4 replies

• 1 maart 2017
BenvanderMolen schreef:

Sinds 01-01-2017 heb ik 1 Windtegoed bij jullie, maar ik zie dit nergens terug ? Graag wil ik dit wel zien. Maken jullie het in orde ?

Ik zou er maar even over gaan bellen. Reactie tijd op de Community is zeer traag.
Bij ons was het 1x Windtegoed, wat we kregen bij de verleningl, niet goed aangevraagd.
Pas 16 maart wordt het nu geactiveerd en er is geen sprake van compensatie voor de verlopen 2,5 maand.

Wat mij betreft een reden om geen verlenging meer te doen bij Qurrent.
Q-friend

9 replies

• 2 maart 2017
Bij mij werd het gratis windtegoed ook pas na een maand en een telefoontje ingevoerd. Ik kreeg echter wel een VOLLEDIG 5 jaar tegoed vanaf dat moment. Dat de ingangsdatum een maand later ligt, kan toch geen probleem zijn.
Vr.gr., Louis
Community Manager

909 replies

Beantwoord
  • 10 maart 2017
Hoi Ben, ik zie dat een collega dat op 1-3-2017 ook heeft doorgegeven aan de technische dienst. Zij gaan dit zo snel mogelijk verhelpen.

Groeten van Tanja
Q-friend

7 replies

Auteur
  • 24 april 2017
Hallo Tanja, nog steeds geen Windtegoed zichtbaar. De eerste sinds 23 dec. 2016 en de tweede sinds 3 weken. Doorgeven helpt blijkbaar niks.
Community Manager

909 replies

• 24 april 2017
Hoi Ben, het klopt helaas dat je windtegoeden nog niet ziet. We weten helaas nog niet wanneer het probleem helemaal verholpen is. Inmiddels is wel duidelijk waar het probleem door is ontstaan. En wordt er nu aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar omdat het redelijk complex is en we graag alles in een keer goed willen krijgen voor iedereen neemt het iets meer tijd in beslag. Zodra we een concreet idee hebben van wanneer het verholpen is laten we het hier direct weten!

Groeten van Tanja
Q-friend

7 replies

Auteur
  • 11 mei 2017
Er is eindelijk 1 Windtegoed zichtbaar, maar ik heb er twee. Waarom niet direct alles oplossen ? Dus de vraag blijft: Wanneer zijn mijn twee windtegoeden zichtbaar
Community Manager

909 replies

• 15 mei 2017
Hoi Ben,

Bij een eenjarige verlenging zit één windtegoed. Deze is nu inderdaad zichtbaar. Welk windtegoed mis je dan nog?

Groetjes, Tanja
Q-friend

7 replies

Auteur
  • 15 mei 2017
Hallo Tanja,

Ik heb er een gekregen bij contractverlenging en ik heb er een bijgekocht. En als ik het goed zie mis ik die van dec. 2016
Community Manager

909 replies

• 15 mei 2017
Hoi Ben, ah ja ik zie het die mist inderdaad nog per ingang van 1-1-2017.

Ik ga er achteraan!

Groetjes, Tanja
Q-friend

7 replies

Auteur
  • 15 mei 2017
Dank je
Q-friend

7 replies

Auteur
  • 14 juni 2017
We zijn een maand (eigenlijk een half jaar ) verder, maar er is nog steeds maar 1 Windtegoed zichtbaar. Zeer slordig Qurrent
Q-moderator

191 replies

• 19 juni 2017
Hallo Ben,

Wat vervelend om dit te horen.
Dit is doorgezet naar de technische dienst en ik heb dit zojuist via mijn teamleider geëscaleerd.
We sturen je een update zodra we meer informatie hebben. Hopelijk is dit windtegoed snel voor je inzichtelijk!

Groeten van Nina

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Deze website gebruikt cookies om je beter te kunnen helpen. Instellingen Zonder keuze accepteer je deze cookies.
    Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: