Beantwoord

16-11-2017: Mijn Energie - Vragenlijst in een loop?

  • 16 november 2017
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik kan ineens Mijn Energie niet meer benaderen via mijn laptop, omdat ik steeds weer naar de vragenlijst wordt gestuurd. Die heb ik bijna een jaar geleden al ingevuld, dus ik vroeg me af of er wat aan de hand is...
icon

Beste antwoord door hetbruineleven 16 november 2017, 22:18

De systemen zijn tijdelijk niet (volledig) operationeel. Er vindt onderhoud plaats. Zie bericht daarover op de community:
https://community.qurrent.nl/klantenservice-26/let-op-telefonie-app-en-mijn-energie-tijdelijk-beperkt-2241
Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Bekijk origineel

3 reacties

Hier het zelfde probleem, moet alle vragen invullen. Kom uiteindelijk in mijn energie maar zie geen grafiek.
Reputatie 3
Badge +7
De systemen zijn tijdelijk niet (volledig) operationeel. Er vindt onderhoud plaats. Zie bericht daarover op de community:
https://community.qurrent.nl/klantenservice-26/let-op-telefonie-app-en-mijn-energie-tijdelijk-beperkt-2241
Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Lecturer in Recent Runes en Hans van de Heuvel,

Bedankt voor jullie berichten!
Gisteren was er inderdaad sprake van onderhoud waardoor o.a. Mijn Energie niet optimaal werkten.
Lukt het jullie inmiddels wel om goed in te loggen?
Als dit toch nog speelt, dan horen wij dit graag! Als je dan ook nog screenshots bij zou kunnen voegen, dan zou dat helemaal fijn zijn.

Een prettig weekend gewenst!

Groetjes, Nina

Reageer