Beantwoord

Aanpassen gegevens Mijn Energie na contractverlenging?

• 8 februari 2017
  • 2 reacties
  • 168 keer bekeken

Hoi Qurrent,

Op 04-12-2016 is mijn contractverlenging ingegaan. Verlengd voor 3 jaar. Hierbij twee gratis windtegoeden extra. Echter zie ik die nog niet in Mijn Energie. Hier heb ik halverwege december met juliie over gebeld en dit zou aangepast gaan worden. We zijn nu anderhalve maand verder en nog steeds zie ik maar 1 windtegoed (die ik al had voor de verlenging). Wat gaat er mis?

Daarnaast heb ik ook geen nieuw contract van jullie gekregen n.a.v. de verlenging. Ik neem aan dat er een nieuw contract moet zijn?

Tot slot: in Mijn Energie staat nog steeds dat ik een Qbox van jullie in gebruik heb. Die Qbox hebben jullie sinds maart 2016 al retour (en de borg is allang terug gestort). Kan dit aangepast worden? Ook hier al regelmatig over gebeld, maar helaas nog niks veranderd.

Graag reactie van jullie. Telefonisch contact / contactformulier op de site werken niet optimaal.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 februari 2017, 14:51

Hoi Rob,

Ik zie inderdaad dat je bij je verlenging 2 gratis windtegoeden hebt ontvangen en dat je deze nog niet ziet in Mijn Energie. Deze moeten vanaf 25-2-2017 inzichtelijk worden. De technische dienst moet dan alleen nog alle opwek sinds 04-12-2016 terugzetten.

Het nieuwe contract heb ik zojuist naar je per email verzonden.

Ik heb doorgegeven aan de technische dienst dat je Qbox verwijderd moet worden van je account.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Rob,

Ik zie inderdaad dat je bij je verlenging 2 gratis windtegoeden hebt ontvangen en dat je deze nog niet ziet in Mijn Energie. Deze moeten vanaf 25-2-2017 inzichtelijk worden. De technische dienst moet dan alleen nog alle opwek sinds 04-12-2016 terugzetten.

Het nieuwe contract heb ik zojuist naar je per email verzonden.

Ik heb doorgegeven aan de technische dienst dat je Qbox verwijderd moet worden van je account.

Groetjes, Tanja
Hoi Tanja,

Bedankt voor je reactie. Het contract heb ik inmiddels ontvangen per mail. Dan wacht ik voor de windtegoeden en Qbox nog even af!

Reageer