Adres gegevens verwijderd door Qurrent nu geen inzage meer in live verbruik Qbox

• 17 februari 2018
  • 4 reacties
  • 155 keer bekeken

Bijna 4 jaar geleden heb ik een Qbox aangeschaft. Aansluiten op de slimme meter en vanaf dat moment werkte alles (meestal) goed. Destijds zat de energie levering bij een andere leverancier. Daar was ik inmiddels vastgeroest en besloot 2 jaar geleden over te stappen naar Qurrent. Dat ging ook verder goed. Alleen er ging iets mis met de adres gegevens van mij. Op de App en op de website kon ik switchen tussen deze 2 identieke adressen. Op de ene adres zag ik mijn live verbruik gas en licht. Op het andere adres zag ik mijn persoonlijke verbruik die 4 x per wordt weergegeven. Op dat moment vond ik dit probleem niet hinderlijk. Echter na de contracteinde besloot ik te blijven. Als dank kreeg ik windtegoeden. Je raad het al de windtegoeden kwamen op het adres terecht waar niet mijn live verbruik werd weergegeven. Ik heb dit na heeeeel lang vogeltjes te hebben aangehoord dit gemeld. Dit probleem zo snel worden opgelost...Een kleine 2 weken geleden was ineeens een adres verwijderd. Eindelijk een adres waarop ik zowel me live verbruik kon inzien en windtegoeden. Nee dus. Qurrent heeft het adres verwijderd van mijn live gegevens. Uiteraard probeerde ik dat via de helpdesk te melden. Maar die wachttijden zijn echt zo lang en die vogels zijn zo irritant op den duur. Ook de kosten naar dat 088 nummer want die vallen niet in mijn bundel. Kortom uiteindelijk op zaterdag klokslag 10 gebeld stond wederom in de wacht met de mededeling dat het erg druk is... Toch iemand gesproken en die gaf aan dat het binnen een week zou worden opgelost. Ben benieuwd of dat a überhaupt gaat gebeuren en b dat ik de historise opgebouwd verbruik terug krijg. Mijn boodschap is duidelijk Qurrent los a mijn probeleem op en b doe iets aan die lange wachttijden. Graag een reactie van Qurrent. Via twitter krijg ik die nl niet. Vind de service klachtafhandeling bijzonder onder de maat.

W.Luca

4 reacties

Probleem opgelost. Ik moest het serienummer en mijn type slimme meter doorgeven. Serena Heeft met uiteindelijk prima geholpen. @Qurrent dank zei haar geef ik jullie niet de koude douche trofee. PS ook de historie kan ik weer zien helemaal goed
Reputatie 3
Badge +9
Goed om te horen WichardLuca, ik zal het aan @SerenavanQurrent doorgeven. :)

Groet,

Jeroen
Hoi JeroenvanQurrent :-)
sinds het herstel van mijn account is mijn verbruik ineens bijna 4 x hoger dan ik gewend was. 25 kWh in het weekend wat normaal rond de 10 was. Doordeweeks ineens rond de 18 kWh. Volgens mij is er toch iets vout gegaan... Heb jij er een verklaring voor? Wil wel bellen, heb dat trouwens gedaan vanochtend alleen die kanaries die vogeltjes die ik hoor als ik Qurrent bel trek ik niet (meer) na 7 minuten 23 seconden en een paar tiende daarvan gooide ik ouderwets de hoorn op de haak. Bel mij ff aub
grt
Wichard
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Wichard,

Onlangs heb je ons via een ander kanaal laten weten dat deze kwestie inmiddels is verholpen. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat uiteraard graag :)

Groet,
Tomer

Reageer