Beantwoord

Advies maandbedrag

• 13 mei 2017
  • 6 reacties
  • 233 keer bekeken

Ik meen me te herinneren dat voorheen bij het wijzigen van het maandbedrag een advies werd gegeven, dus welk bedrag in lijn ligt met het verbruik op basis van de meterstanden die ik regelmatig invul (ik heb geen qbox). Tegenwoordig zie ik dit adviesbedrag nergens meer staan. Zou dit terug kunnen komen? Nu heb ik geen idee in hoeverre mijn maandbedrag klopt.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 18 mei 2017, 10:57

Goedemorgen yohan en Marleen,

In MijnEnergie kunnen jullie zien wat voor maandbedrag we adviseren onder het kopje 'Maandbedrag wijzigen' (en het bedrag ook meteen wijzigen, zoals de titel het doet vermoeden). Je kunt een bedrag kiezen binnen een bepaalde marge, zie bijgevoegde afbeelding als voorbeeld.

Als je nauwkeuriger advies wil, kunnen ik of een van mijn collega's je daar ook bij helpen en eventueel je verbruik van de afgelopen periode berekenen om te kijken of je oorspronkelijke maandbedrag niet te hoog of te laag is.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

6 reacties

Beste Yohan, ik sluit me graag aan bij jouw vraag. Ook ik kan het nergens meer zien. Beste Qurrent, ook ik wil graag zie of mijn maandbedrag nog in lijn loopt met mijn verbruik. Kan deze "meter" terugkomen op de site?
Groet,
Marleen
Goedemorgen yohan en Marleen,

In MijnEnergie kunnen jullie zien wat voor maandbedrag we adviseren onder het kopje 'Maandbedrag wijzigen' (en het bedrag ook meteen wijzigen, zoals de titel het doet vermoeden). Je kunt een bedrag kiezen binnen een bepaalde marge, zie bijgevoegde afbeelding als voorbeeld.

Als je nauwkeuriger advies wil, kunnen ik of een van mijn collega's je daar ook bij helpen en eventueel je verbruik van de afgelopen periode berekenen om te kijken of je oorspronkelijke maandbedrag niet te hoog of te laag is.

Groeten,

Natalia
Beste Natalia,

Dank voor je reactie. Omdat ik mijn maandbedrag al eens heb gewijzigd is deze optie voor mij niet meer zichtbaar. Is het mogelijk dat deze weer wordt geactiveerd? Ik weet dat ik niet meer in de pas loop, maar wil het graag toch inzien wanneer ik zelf wil. Hartelijk dank.

Groet,
Marleen
Hallo Marleen,

Jammer dat je het niet kunt zien! We kunnen deze functie helaas niet resetten, je mag via MijnEnergie je maandbedrag maar eens per kwartaal wijzigen. Ik zie dat je het verhoogd hebt. Ik heb je verbruik voor de zekerheid nagerekend op basis van meterstanden die we onlangs uitgelezen hebben in het kader van je Verbruiks- en Kostenoverzicht. Met het nieuwe maandbedrag zit je zeker goed.

Groeten,

Natalia
Beste Natalia,

Dank voor je reactie. Op jouw screenshot zie ik inderdaad een adviesbedrag staan. In Mijn Energie is dit adviesbedrag echter al een hele tijd verdwenen. Vandaar dit topic. Zie bijgevoegde screenshot. Hopelijk weet je een oplossing!

Groet,
Johan
Reputatie 2
Badge +8
Dag Yohan,

Bedankt voor het bijgevoegde screenshot.

Ik kan me goed voorstellen dat dit verwarrend is.

Momenteel zijn wij flink aan het sleutelen in de MijnEnergie omgeving, aan het einde van de zomer zal er een nieuwe pagina beschikbaar zijn.
Deze pagina zal verbeterd zijn en iedereen voorzien van dezelfde mogelijkheden.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen