Beantwoord

aflopen contract

• 26 maart 2019
  • 1 reactie
  • 136 keer bekeken

Beste mensen,

In mei loopt ons 3 jarig contract af. We verbruikten tot voor kort veel stroom ivm jacuzzi.
Nu hebben we 40 zonnepanelen en de opbrengst daarvan is nog niet helder.( sinds september 2018).
Ik oriënteer me op een goed nieuw contract bij diverse leveranciers. Daar komen diverse aanbiedingen uit.
Ik zou graag van Qurrent een goed alternatief ontvangen in de vorm van een korting als we bij jullie blijven. We zijn 3 jaar trouw en hebben groot verbruik, ik hoop dat jullie hierin iets kunnen doen voor ons en een goed bod kunnen doen.
Groet Anneke
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 27 maart 2019, 10:11

Hoi Anneke,

Dankjewel voor je bericht.
Omdat we samengaan met Greenchoice versturen we je een nieuw aanbod vanuit Greenchoice.
Dit aanbod hebben we je in februari verstuurd. Ik heb het zojuist nogmaals naar je verstuurd.

In de berekening van het termijnbedrag wordt nog geen rekening gehouden met je zonnepanelen. Daarom is het van belang dat je de tarieven en vaste kosten vergelijkt met andere leveranciers, en niet het termijnbedrag.
Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Anneke,

Dankjewel voor je bericht.
Omdat we samengaan met Greenchoice versturen we je een nieuw aanbod vanuit Greenchoice.
Dit aanbod hebben we je in februari verstuurd. Ik heb het zojuist nogmaals naar je verstuurd.

In de berekening van het termijnbedrag wordt nog geen rekening gehouden met je zonnepanelen. Daarom is het van belang dat je de tarieven en vaste kosten vergelijkt met andere leveranciers, en niet het termijnbedrag.
Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dat graag!

Groet, Joost

Reageer