App en Mijn Energie kunnen iets trager zijn 13-12

• 13 december 2017
  • 11 reacties
  • 280 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13
UPDATE 13-12 16:00
De app en Mijn Energie zijn weer toegankelijk. Het kan momenteel nog iets trager werken dan je gewend bent.

UPDATE 13-12 15:30
De verwachting is dat vanavond de Qboxen, app en Mijn Energie weer optimaal bereikbaar zijn.

UPDATE 13-12 14:50
Momenteel is de app en Mijn Energie niet optimaal bereikbaar. We doen ons best het zo snel mogelijk op te lossen.

Ook kan de klantenservice momenteel hierdoor niet bij alle persoonsgegevens. Wil je iets wijzigen? Dan kan je het beste even wachten.

Zodra er meer info is zal ik dit direct in dit topic met jullie delen.

Bedankt voor je geduld!

11 reacties

Badge +3
Sinds 16.40 uur wordt er geen data meer doorgegeven
Badge +3
Sinds 16.40 uur ontvang ik geen data meer. ik kan het niet overzien maar er lijkt wel heel veel storing de laatste tijd op mijnenergie.

De Qbox gereset maar heeft geen effect gehad!
Badge +1
Hier ook geen data meer sinds 16.40 uur. Duo box aan modem knippert groen
Badge
Nog steeds geen data het is nu 20:55 uur
Reputatie 4
Badge +12
Vanaf 23:00 waren de metingen weer normaal.

Groet, Frans
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Ton.Tienman, AdrideRuijter en F.E. Vos,

Ik heb even jullie Qboxen nagelopen en zie dat alles het weer doet. Kunnen jullie dat bevestigen? 🙂

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +12
Hoi Jeroen,

Die lange horizontale stukken in de grafiek zijn typisch voor perioden dat de QBox zijn metingen niet kwijt kon bij de server. Gisteren van 15 tot 23uur met eventjes tussen 20:30 en 21:00 een opleving. Maar na 23 uur werkte het weer normaal.

Badge +1
Data werkt weer. Wel nog met enige regelmaat een groen knipperende DuoBox bij modem.
En daardoor enigszins vertraagde weergave in MijnEnergie statistiek

groet Adri
Badge +3
Jeroen,

Data komt weer correct binnen, bedankt voor de update
Badge +3
Daar zijn we weer,

Geen data sinds 19.45 uur op 14 december 2017
Reputatie 3
Badge +8
Hallo F.E. Vos,

Bedankt voor de update. Ik zie dat dit inmiddels weer verholpen is, dat er weer data doorkomt en dat de Qbox goed werkt.

Groet, Nina

Reageer