Beantwoord

App en Mijn Energie omgeving lopen achter?


App en Mijn Energie Omgeving zijn sinds een paar dagen traag, lopen ver achter in tijd. Is er zicht op dat dit op korte termijn opgelost wordt?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 22 februari 2017, 18:09

Hoi FLHAKerkhof,

Dat heeft te maken met de storing die er was. Via dit topic vind je alle informatie en houden we iedereen dagelijks op de hoogte: https://community.qurrent.nl/qbox-24/qbox-storing-ervaren-jullie-problemen-qbox-sinds-6-2-2017-598

Groetjes, Tanja

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi FLHAKerkhof,

Dat heeft te maken met de storing die er was. Via dit topic vind je alle informatie en houden we iedereen dagelijks op de hoogte: https://community.qurrent.nl/qbox-24/qbox-storing-ervaren-jullie-problemen-qbox-sinds-6-2-2017-598

Groetjes, Tanja

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen