Beantwoord

App en Mijn Energie omgeving lopen achter?

  • 7 februari 2017
  • 1 reactie
  • 180 keer bekeken

App en Mijn Energie Omgeving zijn sinds een paar dagen traag, lopen ver achter in tijd. Is er zicht op dat dit op korte termijn opgelost wordt?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 22 februari 2017, 18:09

Hoi FLHAKerkhof,

Dat heeft te maken met de storing die er was. Via dit topic vind je alle informatie en houden we iedereen dagelijks op de hoogte: https://community.qurrent.nl/qbox-24/qbox-storing-ervaren-jullie-problemen-qbox-sinds-6-2-2017-598

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi FLHAKerkhof,

Dat heeft te maken met de storing die er was. Via dit topic vind je alle informatie en houden we iedereen dagelijks op de hoogte: https://community.qurrent.nl/qbox-24/qbox-storing-ervaren-jullie-problemen-qbox-sinds-6-2-2017-598

Groetjes, Tanja

Reageer