Beantwoord

App Qurrent versie 1.11.1 : Melding 'Qurrent is gestopt' na aantikken knop 'Gegevens'

• 28 juli 2017
  • 8 reacties
  • 246 keer bekeken

Badge +3
[verplaatst uit een andere topic]

Oi Giullia,
Zoals eerder gemeld werkt de app weer, met sdien verstande dat ik bij verversen nog een bug heb. Dezelfde als dolde grieze. Na het verversen komt ef een pop up met de medeling dat de app is gestopt. Na het op ok drukken wordt er terggegaan naar het menu van de app

Groet
Jaap

Hallo Giulia,
Ook ik heb nog steeds last van de pop-up melding op onze mobiele telefoons dat Qurrent is gestopt. Dit gebeurt alleen als, tijdens het bekijken van de daggrafiek stroom, de gegevens van deze grafiek worden ververst. Dit gebeurt dus niet bij de overige grafieken. Na het wegtikken van de pop-up melding kom je weer in het menu van de Qurrent App.

Groeten van D'olde
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 4 augustus 2017, 08:44

Hoi Waai,

Ik ben op zoek naar testers die de melding 'Qurrent is gestopt' in hun scherm zien.

In dit topic lees je meer over de test die wij willen gaan uitvoeren.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

8 reacties

Tablet : Lenovo TAB 2 A10-70F
App : Qurrent 1.11.1

Als ik vanuit het menu van de app de button 'Gegevens' (rechtsonder) aantik dan krijg ik de volgende foutmelding: 'Qurrent is gestopt'. Met daaronder links de tekst 'Melden' in vette letters en rechts de tekst 'OK' in vette letters. Als ik kies voor 'OK' dan keer ik via het inlog-scherm terug naar het menu. Alle andere knoppen werken dan nog steeds. Alleen de knop 'Gegevens' wil niet meewerken.

Ik heb dit probleem al vanaf het begin.
Hoi Waai,

Bedankt voor het doorgeven en het starten van dit topic.
Is het mogelijk een screenshot te sturen van de melding?
Dan stuur ik het door naar de technische afdeling!

Groetjes, Vita
Bij deze een 'screen shot':

Ik heb ontdekt dat als ik mijn tablet verticaal draai ik wel mijn gegevens krijg te zien. Het lijkt dus te maken te hebben met de oriëntatie van mijn tablet. Ik ontdekte dit bij toeval toen ik zat te prutsen met de buttons om een capture te maken.
Het valt me op dat het 'screen shot' van D'olde ook een liggend scherm toont (landscape).

Mogelijk dat het voor D'olde ook werkt indien hij zijn smartphone verticaal roteert alvorens de actie uit te voeren.

Ik heb de indruk dat de foutmelding afkomstig is van het OS en niet van de app.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Waai,

Ik ben op zoek naar testers die de melding 'Qurrent is gestopt' in hun scherm zien.

In dit topic lees je meer over de test die wij willen gaan uitvoeren.

Groeten van Giulia
Badge +3
Het valt me op dat het 'screen shot' van D'olde ook een liggend scherm toont (landscape).

Mogelijk dat het voor D'olde ook werkt indien hij zijn smartphone verticaal roteert alvorens de actie uit te voeren.

Ik heb de indruk dat de foutmelding afkomstig is van het OS en niet van de app.

Ik krijg de "Stop" melding ook als ik beide telefoon rechtop hou. Zie screenshot

Groet van D´olde
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Dolde,

Ik heb een privé bericht bij je achtergelaten over jouw inloggegevens ;)

Groeten van Giulia

Reageer