Vraag

Berekening jaarverbruik via Mijn Energie komt niet overeen met jaarnota

  • 18 februari 2019
  • 1 reactie
  • 80 keer bekeken

LS
Zojuist mijn jaarnota ontvangen. De verbruiksgetallen en stroom zijn afwijkend (10 tot 20% hoger) dan berekent wordt via Mijn Energie> De jaarnota is correct, conform de meterstanden. De dagstanden in de app komen wel overeen met de meterstanden. Echter indien ik een periode instel (startdatum jaarcontract en einddatum jaarcontract) dan kloppen de cijfers niet meer. Conclusie alleen via de meterstanden in de app is een betrouwbaar beeld te maken van het verbruik over een langere periode. De berekening via de app geeft geen juist verbruik.
Groet.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @ATJvanSon,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad een discrepantie tussen wat er in Mijn Energie staat en wat er in je jaarnota is verrekend. Ik kan niet in jouw app kijken, maar goed om te horen dat het verbruik daar wel overeenkomt met de jaarnota.

Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij gaan kijken waar het probleem precies zit, en hoe we dit kunnen oplossen.

Vriendelijke groet,
Tomer

Reageer